دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 12:54
سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

معلمان متناسب با تغییر دروس تربیت می‌‌شوند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، درباره نحوه تربیت معلم برای رشته‌های جدید در پایه‌های متوسطه دوم، گفت: راه‌اندازی رشته‌های جدید یا برگزاری دوره‌های مهارت آموزی راهی برای تربیت معلم در رشته‌های جدید است و معلمان متناسب با تغییر دروس تربیت می‌‌شوند.
کد خبر : 80416

محمود مهرمحمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با توجه به افزایش برخی دروس در پایه‌های متوسطه دوم و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای آموزش این کتاب‌ها ادامه داد: تغییراتی در برنامه درسی دانش آموزان متوسطه دوم ایجاد شده و 4 کتاب از قبیل مدیریت خانواده و سبک زندگی، هنر، انسان و محیط زیست و سلامت و بهداشت به جدول درسی آنها افزوده شده است.


وی افزود: تربیت معلم در راس مراکزی است که باید تاثیر این تغییرات را احساس و بر اساس آن تصمیماتی را اتخاذ کند و با طراحی رشته‌های جدید و یا برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای معلمان شاغل در رشته‌های نزدیک آنها را برای تدریس آماده کند.


سرپرست دانشگاه فرهگیان در ادامه یادآور شد: معلمانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند گواهینامه «صلاحیت حرفه‌ای» را دریافت می‌کنند تا بتوانند در کلاس حضور پیدا کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته