دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استاندار تهران: با وجود کسری ۳ هزار مگاواتی، خاموشی در تهران رخ نداد/ استان تهران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

استاندار تهران گفت: در سفر رئیس جمهور به استان تهران، مقرر شد سالی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص پیدا کند.
کد خبر : 803760

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه افتتاح پروژه مدرسه خبرساز در مهرآباد رودهن، اظهار کرد: همدلی بین مردم و مسؤولان شهرستان دماوند نسبت به گذشته بیشتر شده است و به برکت این همدلی، شاهد سرعت در خدمت رسانی هستیم.

وی گفت: در توزیع مصرف برق اقدام بزرگی انجام شد و در حالی که حدود ۳ هزار مگاوات کسری داشتیم، خاموشی در استان تهران رخ نداد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کشور و استان تهران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، گفت: در ایام هفته دولت حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت افتتاح پروژه‌های مختلف در استان تهران اختصاص داده شد؛ پروژه‌های چندین ساله انجام نشده بود که افتتاح و باعث اشتغال زایی در استان تهران و شهرستان دماوند شد.

وی اضافه کرد: مسأله مهم پروژه فاضلاب رودهن و بومهن، پس از سال‌ها حل و ۳۰ میلیارد تومان، برای این پروژه واریز شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: کمک‌ها و مشارکت خیرین در نوسازی مدارس در استان تهران بی‌نظیر است و از تمامی خیران قدردانی می‌کنم و اگر کمک خیران نبود مشکلات زیاد بود.

منصوری ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان تهران، سالی بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص پیدا کرد و بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد که سهم خوبی برای شهرستان دماوند و بخش رودهن اختصاص پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته