دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1401 - 18:07

داوری: انتخابات کمیته ملی المپیک یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ بود

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ بود. با اینکه تجربه اولم بود و حاشیه‌های انتخابات را زیاد دیده بودم، فکر نمی‌کردم به این راحتی باشد.
کد خبر : 803594

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، جواد داوری امروز (یکشنبه) در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: مجمع انتخاباتی کمیته المپیک به خوبی در بخش رئیس و اعضای هیات اجرایی بدون حاشیه به اتمام رسید، فقط درخواستم از جامعه ورزش و مسئولان این است که همدل و همسو باشیم و مطمئنم که تفرقه در بین ما جایی نخواهد داشت و بهترین روش برای سربلندی ایران این است تا همدل باشند. تقاضای من این خواهد بود که دوستان که رأی آوردند و نیاوردند در کنار هم باشند و به ورزش و سربلندی ایران کمک کنند.  

او در واکنش به اینکه به اعتقاد برخی این انتخابات یکی از ورزشی‌ترین انتخابات‌ها بود و سیاسیون نقشی نداشتند، گفت: قطعاً همین بود. فضای بسیار سالمی بود. با اینکه تجربه اولم بود و حاشیه‌های انتخابات را زیاد دیده بودم، فکر نمی‌کردم به این راحتی باشد و فضای سالمی باشد.

داوری در ادامه در پاسخ به این سوال که باید در یکی از کمیته‌های شورای المپیک گزینه داشته باشیم، گفت: سوال کمی سیاسی است. فکر می‌کنم اگر برخی کشورهای عضو  IOC بحث سیاسی را کنار بگذارند، می‌توان امیدوار بود با روابط خوب و دیپلماسی‌های این اتفاق مهم را برای کشور رقم زد. با توجه به اینکه واقعا در سطوح بین‌الملل مشکل داریم خیلی به این نکته نیاز است.

وی در پایان گفت: همیشه یک خانواده هستیم. واقعیت این است که درگیر مسابقات هستم، حتی قصد انصراف هم داشتم و تلاشی هم نکردم. از این به بعد در خدمت دوستان عزیز هستم. هیچ فرقی ندارد سعی می‌کنیم برای اعتلای ورزش کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته