دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 11:45

عرفان اسماعیلاگیچ از ایران رفتنی شد

سرمربی تیم ملی هندبال به صورت توافقی با فدراسیون ایران قطع همکاری کرد.
کد خبر : 80358

به گزارش گروه ورزشی آنا، عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی اهل کشور بوسنی‌ و هرزه‌گوین سال گذشته هدایت تیم ‌ملی‌هندبال را بر عهده گرفته بود به صورت توافقی از تیم ملی جدا شد.


عرفان در دوران مربیگری‌اش در تیم ملی هندبال نتایج خوبی به دست نیاورد و بلافاصله پس از حضورش هم در تیم‌ملی با خط زدن چندبازیکنان حواشی زیادی در تیم ملی به وجود آمد.


تیم‌ملی در مرحله نخست‌مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا پس از قطر به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و نتوانست به طور مستقیم به بازی‌های المپیک راه یابد و ملی‌پوشان کشورمان به‌همراه تیم‌بحرین به مرحله‌دوم این مسابقات راه یافتند.


در گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ریو، تیم‌ملی ایران در گروه دوم در کنار اسپانیا، اسلوونی و سوئد قرار گرفت. هندبالیست‌های ایران در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک هم نتوانستند از سد تیم‌های قدرتمندی چون اسپانیا، سوئد و اسلوونی عبور کنند و از صعود به المپیک بازماند.


پس از ناکامی تیم‌ملی در کسب سهمیه جا‌م‌جها‌نی و راهیابی به المپیک و در حالی که ملی‌پوشان ایران عملا در سال 2016 برنامه‌ای پیش‌رو ندارند، عرفان اسماعیلاگیچ تصیمیم گرفت به صورت توافقی با فدراسیون ایران قطع همکاری کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته