دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 10:59
در گفت‌وگو با آنا

باقریان خبر داد: احتمال سرمربی‌گری رود گولیت و فرانک ریکارد در سپاهان/ نمی‌خواهم در مورد نویدکیا صحبت کنم

مدیرعامل سپاهان گفت: یک نفر به باشگاه پیشنهاد داد که می‌تواند ریکارد یا رود گولیت را برای مربیگری به ایران بیاورد.
کد خبر : 80350

اصغر باقریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تمایل باشگاه سپاهان به جذب مربیان بزرگ دنیا مانند رود گولیت و فرانک ریکارد گفت: «زمانی یک باشگاه بخواهد مربی برای تیمش انتخاب کند گزینه‌های متعددی برای آن باشگاه وجود دارد. در حال حاضر سپاهان قصد انتخاب مربی برای فصل بعد لیگ برتر را دارد. یک نفر هم به باشگاه پیشنهاد داد که می‌تواند ریکارد یا رود گولیت را برای مربیگری به ایران بیاورد اما ما هنوز تصمیمی در این مورد نگرفتیم و باید تا پایان لیگ امسال صبر کنیم و بعد از آن در مورد انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری کنیم.»


وی در رابطه با صحبت‌های چرخابی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه از نویدکیا خواستند تا در امور فنی دخالت کند بیان کرد: «مدیران باشگاه هیچ وقت از یک بازیکن نمی‌خواهند تا چنین کاری را انجام دهد چون منافع تیم برای مدیران باشگاه بسیار ارزشمند و حیاتی است. شاید منظور چرخابی فقط مختص به این فصل نباشد. مشاوره‌های محرم به کادر فنی باعث بوجود آمدن این حرف‌ها شده‌ است.»


باقریان در ادامه افزود: «من نمی خواهم زیاد در مورد محرم نویدکیا صحبت کنم. صحبت کردن زیاد در مورد یک موضوع باعث می‌شود تا آن مساله از حالت طبیعی خارج شود.»


مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص پرونده عراق و عربستان و رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع عربستانی‌ها و عدم نفوذ کفاشیان در این کنفدراسیون اظهار داشت: «جای هیچ شکی نیست که AFC به نفع عربستانی‌ها غش کرد و در تمام پرونده ها رای را به نفع آنها اعلام می کند اما اینکه کفاشیان به عنوان یکی از اعضای ایرانی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمت دارد، پست و مقامش در این مسند به گونه‌ای است که می تواند روی نظر و رای AFC تاثیر داشته باشد را باید از خودش پرسید و من در این مورد اطلاع خاصی ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته