دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1395 - 13:41

پایان شرارات‌های مردان خشن در مشهد

چهار مرد شرور که با در دست داشتن چاقو و قمه اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، دستگیر شدند. متهمان در آخرین سرقت خود با پوشاندن صورت‌هایشان، وارد خانه‌ای شده و ساکنان خانه را مجروح کردند.
کد خبر : 80341

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا؛ چندی پیش شرارت‌های خیابانی چند جوان به پلیس گزارش شد، شرارت، زورگیری، چاقو کشی و سرقت به عنف، آرامش ساکنان منطقه طرق مشهد را سلب کرده بود. به دنبال این خبر، بررسی‌ها برای شناسایی عاملان این شرارت و سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس مشهد قرار گرفت.


درحالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، گزارشی در رابطه با ورود به عنف چهار مرد نقاب‌دار به خانه یکی از اهالی این منطقه به پلیس گزارش شد. با ورود ماموران به محل آنها دریافتند که چهار مرد مسلح، درحالی که صورت‌های خود را پوشانده بودند چاقو به دست وارد خانه مرد میانسالی شده بودند. آنها بعد از بستن دست و پای مرد 41 ساله و پسر 18 ساله‌اش و ضرب و جرح آنان، وسایل با ارزش داخل خانه را به سرقت برده بودند.


در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که چهار مرد نقاب‌دار همان سارقانی هستند که با تهدید چاقو اقدام به سرقت از شهروندان در منطقه طرق می‌کنند. تحقیقات شبانه روزی و نامحسوس کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه با گذشت یک هفته از سرقت مسلحانه از مرد میانسال و پسرش، ماموران موفق شدند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.


سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اعلام این خبر گفت: سردسته این باند جوان 18 ساله‌ای است که سابقه کیفری در پرونده خود دارد. متهمان با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته