دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1401 - 22:46
در جلسه هماهنگی تشریح شد؛

جزئیات پنجمین دوره طرح معرفت رضوی در قزوین

جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین دوره طرح معرفت رضوی با حضور اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.
کد خبر : 803169

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قزوین،  جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین دوره طرح معرفت رضوی با حضور اعضاء در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

در این جلسه علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه ضمن خیر مقدم به اعضاء، به اهداف و چگونگی این طرح اشاره کرد و گفت: طرح معرفت رضوی با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اجرای مناسب‌تر این طرح ۱۰ منطقه تعریف شده که میزبانی منطقه ۷ شامل استان‌های زنجان، قزوین و البرز بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌باشد.

وی یاد آور شد: در این طرح قرار است؛ برنامه‌های آموزشی، معرفت افزایی و اعتقادی از تاریخ ۳۱ شهریور الی ۱۵ مهر ۱۴۰۱ و در طی دو هفته ویژه دانشجویان خواهر و برادر اجرایی شود.

طارمی در ادامه به اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: معرفت افزایی، شبکه سازی و هم گرایی نیرو‌های دانشگاهی از مهم‌ترین اهداف طرح معرفت رضوی است.

گفتنی است، در این جلسه مدیران فرهنگی واحد‌های تاکستان و بوئین زهرا، دبیران کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی و نیز نمایندگان شبکه سراسری کانون‌های معرفت رضوی حضور داشتند.

در پایان، اعضای این جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزاری این دوره ارائه کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته