دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1401 - 10:58
خبر آنا تأیید شد؛

انتخابات پرحاشیه و جنجالی؛ تاج رد صلاحیت شد

انتخابات پرحاشیه و جنجالی؛ تاج رد صلاحیت شد
اگرچه مهدی تاج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال مجدداً خود را به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نزدیک می‌بیند اما این روزها صحبت از رد صلاحیت او به میان آمده است.
کد خبر : 802891

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریو‌ماه برگزار خواهد شد و این روزها حرف و حدیث در مورد انتخابات پیش‌رو بسیار زیاد است. عزیز محمدی، میرشاد ماجدی و مهدی تاج سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند.
روز گذشته خبرگزاری آنا در گزارشی به رد صلاحیت یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اشاره کرد. در این گزارش منتشر شده ( اینجا را بخوانید) به موضوع فساد فولاد مبارکه اصفهان پرداخته شد. با توجه به اینکه نام مهدی تاج در بین متهمان فساد مالی فولاد مبارکه دیده شده این احتمال وجود دارد او به انتخابات شهریورماه فدراسیون فوتبال نرسد.
در واقع طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، افراد دارای پرونده باز قضایی امکان حضور در انتخابات این فدراسیون را ندارند. مسئله‌ای که برای فیفا نیز تبیین شده و فدراسیون جهانی فوتبال هم موارد مشابهی داشته است. همانطور که سپ بلاتر و میشل پلاتینی را مدت‌ها از فوتبال دور کرده است.

در راستای همین گزارش، شب گذشته حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال، در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد دو نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال تأیید صلاحیت شده‌اند و تاکنون صلاحیت یکی از نامزدها که مهدی تاج باشد تأیید نشده است.
به نظر می‌رسد با توجه به پرونده فساد گسترده در فولاد مبارکه اصفهان و نام مهدی تاج در بین متهمان فساد مالی و همچنین اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رد صلاحیت شده است و نمی‌تواند در انتخابات پیش‌رو فدراسیون فوتبال شرکت کند.

حالا باید دید در یک هفته مانده تا انتخابات شرایط تغییر خواهد کرد و تاج تایید صلاحیت خواهد شد یا نه، اتفاقی که بعید است رخ دهد.

انتهای پیام/4057/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته