دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1401 - 09:35

سیر تا پیاز ماجرای مطهری و رضایی با استقلال/ از نامه کنار گذاشتن تا تمرین نکردن

سیر تا پیاز ماجرای مطهری و رضایی با استقلال  از نامه کنار گذاشتن تا تمرین نکردن
دو مهاجم تیم استقلال در چند روز گذشته شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشته‌اند.
کد خبر : 802867

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال در آخرین روز نقل‌وانتقالات فوتبال ایران ساعت‌های پرتنشی را پشت سر گذاشت، چرا که کامل کردن لیست بزرگسالان این تیم دردسر بزرگی برای مسئولان باشگاه بود. استقلالی‌ها تا قبل از جذب محمد محبی، مهدی قایدی و بازگشت سیاوش یزدانی مشکلی نداشتند اما حضور همزمان این سه بازیکن باعث شد تا ریکاردو ساپینتو طبق درخواست مسئولان استقلال دو نفر را از لیست بزرگسالان کنار بگذارد و قرعه به نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری افتاد.

گیتاریست استقلال اصلا تصور نمی‌کرد چنین رفتاری با او صورت بگیرد، به خصوص اینکه میان هواداران محبوب است و در بازی هفته اول مقابل سپاهان نیز بازی کرده بود. مطهری که با مسئولان استقلال وارد لجبازی شده و حاضر نشد قراردادش را فسخ کند. مسئولان استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌کند که در آن اشاره شده که نام مطهری از لیست خارج شده و سیاوش یزدانی اضافه شده است. در واقع، مسئولان استقلال خواهان فسخ قرارداد یک طرفه نشده‌اند بلکه حاضر شدند بازیکن تیم‌شان را از لیست خارج کنند و یک نیم فصل هزینه قراردادی او را بپردازند! مطهری نیز به همین دلیل روز گذشته تصمیم گرفت طبق قرارداد در تمرین آبی‌پوشان شرکت کند که البته این اجازه به او داده نشد. حالا قرار است کمیته وضعیت تکلیف استقلال و مطهری را مشخص کند اما به طور کلی چیزی که باید گفت این است که استقلال باید حق و حقوق مطهری را بپردازد و مهاجم آبی‌پوشان نیز چون قراردادش فسخ نشده، باید تا نیم فصل بیرون بماند.

کاوه رضایی نیز روز گذشته در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشت اما تمرین نکرد. زمان مذاکرات استقلال با رضایی، این بازیکن گفته بود دنبال کارهای اقامت در کشور بلژیک است و برای این کار باید تحت قرارداد باشگاه شارلوا بماند. همین مسئله پروسه ثبت قرارداد با استقلال را به تاخیر انداخت. مسئولان استقلال هم به رضایی اولتیماتوم دادند که زودتر کارهایش را انجام دهد و تکلیفش را مشخص کند. رضایی اما تصور نمی‌کرد این رفتارها با او صورت بگیرد و پست مشترک با باشگاه استقلال را در صفحه شخصی‌اش پاک کرد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال نیز از رضایی خواسته زودتر تکلیفش را مشخص کند.

انتهای پیام/۴۱۴۶

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته