دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1401 - 11:13

خواسته‌های تمام نشدنی گل‌محمدی/میلیون‌ها دلار هزینه به بهانه حل مشکل گلزنی پرسپولیس!

خواسته‌های تمام نشدنی گل‌محمدی میلیون‌ها دلار هزینه به بهانه حل مشکل گلزنی پرسپولیس!
صبر مدیران باشگاه پرسپولیس از خواسته‌های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی لبریز شده است.
کد خبر : 802539

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس تابستان پرتنشی را همچنان سپری می‌کند و مدیران این باشگاه همچنان در تلاشند تا خواسته‌های سرمربی خود را فراهم کنند. خواسته‌های تمام نشدنی که میلیاردها تومان هزینه برای این باشگاه داشته و قطعا این موضوع در آینده مشکلات مالی زیادی را برای پرسپولیس فراهم خواهد کرد.

واقعیت ماجرا این است که مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی را که یحیی گل‌محمدی خواست به خدمت گرفتند اما با این حال خواسته‌‌های او در این زمینه همچنان ادامه دارد.

جذب بازیکنان داخلی و ملی‌پوش با رقم‌های سنگین
بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر،مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی در شرایطی به پرسپولیس آمدند که این پیشنهادات خوبی از تیم‌های دیگر داشتند و مدیریت این باشگاه مجبور شد هزینه‌های سنگینی را برای جذب آنها بپردازد. اگر بگوییم پرسپولیس بابت جذب این نفرات با آبشن‌های قرارداد آنها بیش از  100 میلیارد تومان هزینه کرده است حرف بی‌ربطی نزده‌ایم. در کنار آن نفراتی چون مهدی ترابی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری و...برای تمدید قرارداد هر یک قرارداد‌های 20 میلیاردی با آبشن امضا کردند.

خارجی‌های گران قیمت
پرسپولیس به خواسته گل‌محمدی تعداد نفرات خارجی تیمش را در این فصل تا جایی که جا داشت افزایش داد. یحیی حتی دستیارانش را هم کنار گذاشت تا بتواند دو دستیار خارجی گران قیمت هم به خدمت بگیرد. بازیکنی چون گولسیانی نیز بهترین قرارداد تاریخ فوتبالش را در سن 31 سالگی با پرسپولیس امضا کرد. در خط حمله نیز گل‌محمدی اجازه جدایی تمیروف ازبک و انتقال مهدی عبدی به تیم پرتغالی را صادر نکرد و از طرفی درخواست انتقال شیخ دیاباته به تیمش را رد کرد تا بتواند یک مهاجم یک و نیم میلیون دلاری به تیمش بیاورد. او وقتی متوجه شد یورگن لوکادیا در شرایط جسمانی خوبی بسر نمی‌برد حالا به دنبال جذب شیخ دیاباته است. بازیکنی که جذب او بیش از 700 هزار دلار برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت. مسئله‌ای که با مخالفت درویش مواجه شده چرا که او اعتقاد دارد باشگاهش نمی‌تواند از پس این همه هزینه برای یک فصل بر بیاید. ضمن اینکه مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند تیم‌شان مشکل تاکتیکی و ایجاد موقعیت دارد نه گلزنی و میلیون‌ها دلار هزینه کردن برای حل مشکل گلزنی به نوعی حماقت است.

بی‌اعتمادی به گل‌محمدی
مسئله دیگر اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد برخی مسائل نسبت به سرمربی تیم‌شان بی‌اعتماد شده‌‌اند. اتفاقی که پیش از این هم در پرسپولیس رخ داده و یکسری از آنها دست به افشاگری زدند و برخی مثل جعفر سمیعی سعی کردند سکوت اختیار کنند. به هر حال آنچه مشخص است مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس نه از نتایج تیم‌شان رضایت دارند و نه از خواسته‌‌های تمام نشدنی و عجیب گل‌محمدی. با ادامه این وضع بعید است که گل‌محمدی عمر چندان زیادی در پرسپولیس داشته باشد. هر چند اگر او قرارداد دو ساله با مبلغ بالای 20 میلیارد را نداشت در همین تابستان جایش را به مربی دیگری داده بود. اینکه حال چه زمانی صبر درویش تمام شده و یک شوک سنگین به تیمش بدهد مشخص نیست. 

انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته