دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 22:34
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

افتتاح بیمارستانی با برند میلاد در جنوب تهران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواسته ام تا مراکز درمانی را در جنوب شهر توسعه دهد عنوان کرد: قصد داریم بیمارستانی با برند میلاد در جنوب تهران راه اندازی کنیم.
کد خبر : 80246

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،علی ربیعی در همایش کارگر، امید به آینده و تامین اجتماعی با بیان اینکه اگر گفتمان محرومیت مرتب تکرار نشود، ماشین توسعه به سرعت این روند را فراموش خواهد کرد گفت: امسال در هفته کارگر با کارگران غسالخانه دیدار داشتم و قصدم آن بود که شرافت کار را به نمایش بگذارم، باید فریاد این کارگران را شنید و نادیده نگرفت.


وی افزود: بخشی از امنیت بازار کار و تولید به تامین اجتماعی بستگی دارد و ما حتما تأمین اجتماعی پویا می‌خواهیم و به صندوق کارگزار نیاز نداریم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحران‌های تامین اجتماعی در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: اکنون بسیاری از این مشکلات با مدیریت صحیح حل شده و معتقدم باید نظارت کارگران بر ما بیشتر شود.


ربیعی افزود: تفاهم نامه‌ای با 280 ورزشگاه منعقد کردیم تا کارگران و بازنشستگان از آن استفاده کنند. در تلاشیم تا خانه‌های امید توسعه یافته و به پاتوق بازنشستگان تبدیل شوند. امیدواریم امسال بتوانیم صندوق تأمین اجتماعی را به صندوق زندگی اجتماعی کارگری تبدیل کنیم.


وی با بیان اینکه کارگران را می فهمیم و درک می کنیم، گفت: ما باید به فکر کارگران قدیمی باشیم، باید به فکر ارتقای معیشت و امنیت شغلی کارگران فعلی باشیم. باید مراقب ریزش نیرو باشیم و به ایجاد شغل برای بیکاران نیز توجه کنیم.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواسته‌ام تا مراکز درمانی را در جنوب شهر توسعه دهد عنوان کرد: قصد داریم بیمارستانی با برند میلاد در جنوب تهران راه اندازی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته