دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1401 - 10:41

یک استقلالی معادلات را در پرسپولیس برهم می‌زند

یک استقلالی معادلات را در پرسپولیس برهم می‌زند
پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم سابق استقلال است و با حضور ممکن است شاهد تغییراتی در این تیم باشیم.
کد خبر : 802340

به گزارش خبرنگار گروه  ورزش خبرگزاری آنا، در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشته که پرسپولیس در دو هفته اول هیچ گلی نزند. شاگردان یحیی گل محمدی حتی نتوانستند مقابل ۴۰ هزار تماشاگر خودی دروازه فولاد خوزستان را با خطر جدی مواجه کنند به طوری که مهمترین موقعیت گل آنها همان ضربه ای بود که مهدی ترابی به تیر دروازه فولاد زد و در نیمه دوم شاگردان نکونام اجازه خلق موقعیت گل زیادی به پرسپولیسی ها ندادند

حتی قبل از این بازی هم صحبت از حضور شیخ دیاباته در ترکیب پرسپولیس بود و رضا درویش مدیرعامل باشگاه این خبر را تایید کرد.البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که هنوز انتقال آقای گل سابق استقلال به پرسپولیس نهایی نشده و مذاکرات ادامه دارد اما به هر حال با حضور احتمالی شیخ و البته حضور یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس شاهد یک زلزله ۶ ریشتری در فاز هجومی این تیم و در خط حمله خواهیم بود. خیلی ها عقیده دارند با حضور این دو مهاجم شاید یحیی گل محمدی تیمش را با روش ۴-۴-۲ و با دو مهاجم راهی میدان کند تا مشکل گلزنی حل شود او می تواند یک زوج جدید و خارجی در خط حمله پرسپولیس بسازد که یادآور زوج مخوف دیاباته و قایدی در استقلال باشد.

تجربه ثابت کرده که اگر شیخ دیاباته آماده و سرحال باشد، مهاجم بسیار تاثیرگذاری است و می تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند از طرفی یورگن لوکادیای هلندی هم رزومه بسیار خوبی دارد ولی مثل دیاباته برای فوتبالدوستان ایرانی شناخته شده نیست. حسن بزرگ شیخ دیاباته است این است که فضای فوتبال ایران و تیم های بزرگ را کاملا می شناسد و می تواند برای پرسپولیس موثر واقع شود. البته همه اینها منوط به این است که گل محمدی احتیاط و ترس را کنار بگذارد و تیمش را به خصوص در بازی‌های خانگی تهاجمی‌تر راهی میدان کند.آنچه مسلم است بعد از دو تساوی بدون گل صبر هواداران پرسپولیس در حال تمام شدن است و آنها نمی پذیرند که تیمشان در بازی سوم هم فقط به در بسته بزند.

پرسپولیس برای جذب دیاباته باید راهی هم برای فروش تمیروف ازبک پیدا کند چرا که با حضور شیخ ترافیک شدید در خط حمله سرخپوشان هم بوجود خواهد آمد. قبل از شروع فصل ذوب‌آهن به دنبال جذب مهاجم ازبک پرسپولیس بود و احتمال اینکه او راهی این تیم شود زیاد است.

حتی مهدی عبدی هم پیشنهاد اروپایی دارد و ممکن است با حضور دیاباته او هم تمایلی برای ماندن در جمع سرخپوشان نداشته باشد. آنچه مشخص جذب مهاجم سابق استقلال معادلات را در خط حمله پرسپولیس برهم زده و حتی سیستم این تیم تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته