دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1401 - 13:28
انتقاد سرمربی تیم ریکرو ایران از شاگردانش؛

بهزاد پاکزاد: شاگردانم خودشان را باور نداشتند

بهزاد پاکزاد: شاگردانم خودشان را باور نداشتند
سرمربی تیم ملی ریکرو ایران می‌گوید اگر شاگردانش همان تیرهای دور مقدماتی را می‌زدند قطعاً  نتیجه بهتری می‌گرفتند.
کد خبر : 802031

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو بعد از شکست تیمش برابر بنگلادش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تیر و کمان ریکرو پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: «اعضای تیم در مرحله مقدماتی عملکردشان بهتر از  تیم بنگلادش بود و بالاتر از آنها قرار گرفتیم. یک دور استراحت کردیم و در دور دوم به بنگلادش خوردیم. در این مرحله تیم حریف نتیجه خوبی نگرفته و تیرهای خوبی نزدند. تیرهای آنها هم ضعیف بود ولی تعدادی از بچه های ما هنوز به خودباوری لازم نرسیدند. آنها نمی خواهند خودشان را باور کنند.»

پاکزاد با اشاره به انتقادهایی که از این تیم می شود هم گفت:« بعضی از منتقدین می‌گویند مربی دانش لازم را ندارد ولی اینجا دیگر دانش مربی نیست اینجا به باور بازیکن برمی‌گردد. تیرهایی که بچه‌های ما در تمرین می‌زنند از همه بالاتر است ولی وقتی وارد مسابقه می‌شوند چون خودباوری لازم را ندارند نتیجه درخوری کسب نمی‌شود. بازیکنان تیم ما در دیدار با بنگلادش از عملکرد پایین تیم حریف استفاده نکردند و به راحتی بازی را واگذار کردیم. شما می‌بینید تیم‌هایی که از ما بسیار ضعیف‌تر هستند، نتیجه می‌گیرند چون تیری که در تمرین می‌زنند را در مسابقه هم می‌زنند و خودباوری دارند.»

وی در مورد میزان استرس بازیکنانش هم گفت: «نمی‌گویم استرسی در کار نیست، همه استرس دارند، با این حال کی قرار است چنین استرسی را کنترل کنیم؟ اگر خودمان را باور کنیم و بتوانیم در مسابقات هم همان تیر تمرین را بزنیم کفایت می‌کند. اگر چنین شود در خیلی از مسابقات می‌توانیم مدال بگیریم.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته