دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 16:54
رئیس انجمن نفرولوژی ایران:

لزوم واگذاری مدیریت انجمن بیماران کلیوی به افراد با تجربه

رئیس انجمن نفرولوژی ایران خواستار تغییر مدیریت سنتی انجمن حمایت از بیماران کلیوی و بهره‌مندی از نیروهای جوان شد.
کد خبر : 80192

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر محمدرضا گنجی در خصوص ضرورت تغییرات مدیریتی در انجمن بیماران کلیوی کشور، گفت: همان طور که اساتید برجسته در دانشگاه‌ها بازنشسته می‌شوند و برخی پزشکان بعد از سال‌ها فعالیت و کار از کادر و مسولیت‌های پزشکی کنار گذاشته می‌شوند، افرادی که از مدیران انجمن هستند نیز باید بعد از چند سال فعالیت و تلاش در این زمینه کار را به نیروهای جوان‌تر بسپارند و به آرامش دردوران بازنشستگی بیاندیشند.


رئیس انجمن نفرولوژی ایران، ادامه داد: با توجه به شناختی که از نیروها و مدیران جوان و البته با تجربه در انجمن بیماران کلیوی ایران دارم به نظرم بهتراست برخی مدیران کنونی بدون هیچ دغدغه و نگرانی میدان عمل و اجرا را برای ارائه خدمات بهتر و گسترده‌تر به نیروها و مدیران جوانتر، شناخته شده و دارای برنامه بسپارند.


وی خاطرنشان کرد: از این رو موافق تغییرات جدی در هرم مدیریت انجمن بیماران کلیوی هستم و معتقدم بهتر است درمدیریت سنتی این انجمن تحولی چشمگیر صورت گیرد تا مردم و بیماران از خدمات بیشتر و رفاه بهتری برخوردار شوند. ضمن اینکه امروزه استفاده از روش‌های نوین مدیریتی یک اصل جدی به شمار می‌رود.


دبیر انجمن پیوند اعضا ایران، تاکید کرد: بالاخره دوستان باید بپذیرند که نمی‌توان سال‌ها به همان سیستم و روش‌های قدیمی به کار ادامه داد و در چنین شرایطی شاهد پیشرفت هم بود. بلکه بهتر است از نیروهای جوان و زبده بهره گرفت تا انرژی مثبت‌شان را به سیستم تزریق کنند که در نهایت مردم و بیماران بهره کافی و لازم را ببرند.


به تازگی پروفسور بهروز برومند پدرنفرولوژی ایران و ریاست پنج دوره انجمن نفرولوژی ایران و دکتر فصیحی عضو سابق هیئت مدیره انجمن نفرولوژی ایران نیز خواستار تغییرات بنیادی و جدی در مدیریت سنتی انجمن بیماران کلیوی شده بودند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیماران کلیوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته