برای تحقق درخواستهای دانشجویان باید قانون را به سمت آنها خم کنیم
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هاشم داداشپور در جلسه با روسای ادارات این سازمان، خاطرنشان کرد: وظیفه ما رسیدگی به درخواستهای دانشجویان و مرتفع سازی مشکلات آنها با توجه به حوزه اختیاراتمان است.
وی با بیان اینکه همکاران بیشترین ارتباط را با مراجعان دارند، اظهار کرد: به منظور درک دانشجو ما همواره باید خود را جای دانشجو بگذاریم و تا حدی که ممکن است در راستای تحقق درخواستهای آنها قانون را به سمت آنها خم کنیم، اما آن را نشکنیم.
داداشپور تصریح کرد: برگزاری دورههای آموزشی برای کارمندان یک ضرورت محسوب میشود، زیرا دنیا هر لحظه در حال حرکت و پیشرفت روز افزون است و این موضوع اهمیت فراوانی دارد که همکاران ما در سازمان امور دانشجویان از تحولات عقب نمانند و همواره به روز باشند تا بتوانند به نحو احسن به فعالیت خود در سازمان ادامه دهند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما رفتن به سوی هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان است، تصریح کرد: استفاده حداقلی از کاغذ در دستور کار سازمان قرار گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک به هدف خود که هوشمندسازی کامل سازمان است، دست یابیم.
معاون وزیر علوم اظهار کرد: میزان رضایت از عملکرد سازمان امور دانشجویان خیلی مهم است و ما امیدواریم با کمک شما همکاران آن را به حداکثر خود برسانیم.
انتهای پیام/۴۱۶۷/
انتهای پیام/