دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1401 - 09:44

کلوپ: «نونز» را تنبیه نخواهم کرد/ برای کسب پیروزی بیشتر تلاش می‌کنیم

کلوپ: «نونز» را تنبیه نخواهم کرد  برای کسب پیروزی بیشتر تلاش می‌کنیم
سرمربی تیم لیورپول گفت: روی تمرینات «نونز» تمرکز می‌کنیم نه به عنوان تنبیه بلکه او را قوی‌تر می‌کنیم تا رفتاری نکند که اخراج نشود.
کد خبر : 801766

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، لیورپول در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس به تساوی یک بر یک رسید تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود. اخراج داروین نونز در دقیقه ۵۷ باعث شد تا سرخپوشان آنفیلد که یک گل از حریف عقب افتاده بودند برای جبران نتیجه به دردسر بیفتند و در پایان برنده از زمین خارج نشوند.

یوگن کلوپ درباره توقف تیمش اظهار کرد: تمام تیم برای کسب پیروزی می‌جنگند و در سمت مقابل نیز حریف چنین هدفی را دنبال می‌کند. نباید اجازه داد تا برنامه‌های هجومی رقیب به ثمر بنشیند و از طرفی دیگر غالب بر برنامه‌های تدافعی تیم مقابل شد. باید بیشتر تلاش کنیم و کمتر دچار اشتباه شویم تا در هفته‌های آینده پیروزی‌های زیادی را جشن بگیریم. این اتفاق رخ خواهد داد به شرطی که خودمان باشیم و بهتر از حریف در استقاده از فرصت‌ها باشیم.

سرمربی تیم لیورپول درباره اخراج مهاجم اروگوئه‌ای تیمش عنوان کرد: مطمئناً واکنشی کهاز نونز انتظار داشتیم در این بازی ندیدیم. لحظه منجر به اخراج را دیدم و این یک کارت قرمز آشکار است. او در تمام طول بازی از سوی بازیکن حریف تحریک می‌شد، اما این رفتاری نیست که باید انجام داد، باید بداند در مقابل فشار بازیکن حریف چگونه باید رفتار کرد. نمی توانم باور کنم که او چگونه فکر می‌کند و می‌خواهد به چه شکلی با این اتفاق کنار بیاید! من با او صحبت خواهم کرد، حرف زدن در جمع برای من معنایی ندارد. نمی‌دانم او تا چه مدت محروم خواهد شد. از اینجا به بعد روی تمرینات بدنی نونز تمرکز خواهیم کرد، نه به عنوان تنبیه، فقط برای قوی‌تر کردن او، این چیزی است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته