دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 16:32

صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه آثار برتر داوری نشان ملی کشور

13 اثر صنایع دستی استان خراسان جنوبی که موفق به دریافت نشان ملی شده‌اند، در کنار آثار سایر استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه تخصصی آثار برتر داوری نشان ملی در محل موزه ملی فرش در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر : 80167

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسین عباس زاده معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل ضمن بیان این مطلب افزود: در این میان نیز غرفه ای به آثاری که موفق به دریافت نشان ملی صنایع دستی در سال ۹۴ شده اند اختصاص می یابد که با توجه به ماهیت ترویجی آن، می تواند زمینه مناسبی را برای معرفی قابلیت ها و توانایی های فرهنگی و اقتصادی هنرمندان و فعالان این حوزه فراهم آورد.


عباس زاده اظهار داشت: نمایشگاه آثار برتر داوری نشان ملی در محل موزه ملی فرش با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، سیدعبدالمجید شریف زاده مدیر موزه ملی فرش ایران، مدیران ستادی و جمعی از فرهیختگان افتتاح شد.


وی گفت: در این نمایشگاه که از ۶ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه ارزنده ای از آثار صنایع دستی که در سومین دوره داوری نشان ملی پذیرفته شده اند در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. این درحالی است که مقرر شده اعضای شورای جهانی صنایع دستی در منطقه آسیا و اقیانوسیه که برای حضور در اجلاس تبریز به ایران می آیند، نیز از این نمایشگاه دیدن کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته