دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 16:24

تورگردشگری ویژه سرکنسول‌های مستقر در مشهد برگزار شد

به منظور آشنایی هرچه بیشتر سرکنسول‌های کشورهای خارجی با جاذبه‌های گردشگری، آثار و بناهای تاریخی و میراث فرهنگی استان خراسان رضوی، تور گردشگری ویژه سرکنسول‌های مستقر در مشهد مقدس به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر : 80158

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی، سید جواد موسوی معاون گردشگری این اداره کل با اعلام این خبر افزود: در این تور گردشگری سرکنسول های کشورهای مستقر در مشهد، به همراه خانواده های خود از جاذبه های گردشگری، آثار و بناهای تاریخی و میراث فرهنگی مشهد بازدید کردند.


وی گفت: سرکنسول های کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکیه، قرقیزستان وترکمنستان در این تور نیم روزه به همراه خانواده ها و تعدادی از دیپلمات ها و کارکنان سرکنسول گری های مستقر در مشهد با جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی و تاریخی مشهد مقدس آشنا شدند.


موسوی گفت: در این بازدید که مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شمالشرق کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند سرکنسول های مستقر در مشهد از خانه ملک، مصلی مشهد، ساختمان قدیمی کنسولگری پاکستان و ... بازدید به عمل آوردند.


وی افزود: پایان بخش تور نیم روزه سرکنسول ها و دیپلمات ها و کارکنان سرکنسولگری های مقیم مشهد اجرای نقالی و شاهنامه خوانی بود که با استقبال مهمانان خارجی روبه رو شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته