دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1401 - 10:32

برنامه ویژه ساپینتو برای ترافیک خط حمله استقلال

برنامه ویژه ساپینتو برای ترافیک خط حمله استقلال
سرمربی استقلال بعد از شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان قصد دارد تغییراتی در خط حمله تیمش لحاظ کند.
کد خبر : 801267

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، با وجود این شکست ساپینتو به آینده امیدوار است و می خواهد در هفته های آینده باخت خانگی مقابل سپاهان را جبران کند. یکی از دغدغه‌های بزرگ هواداران استقلال ترافیک عجیب در خط حمله این تیم است. در حالی که آبی ها در همان گام اول نشان دادند که برخلاف فصل گذشته در ساختار دفاعی خود مشکلات زیادی دارند. آنها با فرهاد مجیدی فقط در یک بازی دو گل دریافت کردند که آن‌هم مقابل مس رفسنجان بود و در نهایت آن بازی را در ورزشگاه آزادی سه بر دو بردند اما مقابل سپاهان دو گل خوردند و در همان هفته اول، اولین شکست فصل را متحمل شدند.

 استقلال در بازی با سپاهان فقط سجاد شهباززاده را به عنوان مهاجم تخصصی در یک خط حمله داشت و جعفر سلمانی و یامگا در واقع وینگر های چپ و راست این تیم بودند. حالا تصور کنید که این تیم در خط حمله کاوه رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، مهدی قایدی و محمد محبی را هم دارد. در واقع می‌توان گفت استقلالی‌ها حداقل ۷ مهاجم را در لیست خود دارند و باید از میان آنها حداکثر سه نفر را به میدان بفرستند.

طبق اطلاعات دریافتی ما ساپینتو قصد دارد از نفراتی چون محبی، رضا میرزایی و مهدی قایدی به عنوان وینگر استفاده کند او این برنامه را دارد که جای خالی حسین زاده را با محبی پر کند و از این بازیکن به عنوان هافبک پشت مهاجم بهره ببرد. در این میان ارسلان مطهری و آرمان رمضانی شانس کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند و پیمان بابایی هم باید تلاش خود را دو چندان کند تا شاید به او بازی برسد اما وضعیت کاوه رضایی چندان روشن نیست و شنیده می‌شود سرمربی پرتغالی استقلال رضایت چندانی از وضعیت بدنی این بازیکن ندارد.

حالا باید دید آیا استقلالی ها می‌توانند در هفته دوم از وجود نفراتی چون کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قایدی استفاده کنند یا نه اما نزدیکان ساپینتو می گویند او برخلاف هواداران استقلال اصلاً نگران ترافیک خط حمله نیست و برنامه های زیادی برای استفاده از هر هفت مهاجم استقلال در پست های مختلف دارد.ساپینتو می‌خواهد حداقل سه نفر از مهاجمان سرشناس تیمش را در خط میانی بازی بدهد.

انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته