دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1401 - 09:23
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

هدف میرحسین موسوی از یادداشت ساختارشکنانه چیست؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، هدف میرحسین موسوی از نگارش یادداشت ساختارشکنانه اخیر که به وی منتسب شده است را تشریح کرد.
کد خبر : 801131

هادی بیگی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با اشاره به یادداشت منتسب به میرحسین موسوی که به تازگی منتشر شده ات، اظهار کرد: تمام صحبت‌هایی که وی کرده بر مبنای برنامه‌ریزی دشمن است. شبکه جاسوسی این مطالب را نوشته و وی هم به اسم خودش منتشر کرده است، این اقدام از موسوی دور از انتظار نبود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته شبکه جاسوسی در داخل کشور با برنامه‌ریزی این خط را جلو می‌بردند تا مبانی فکری جمهوری اسلامی در داخل کشور  را تضعیف و حضور منطقه‌ای ایران را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به تمرد‌های مختلفی که از سوی میرحسین موسوی در طول سال‌های انقلاب صورت گرفته، تصریح کرد: رفتار او بعد از انقلاب فراز و فرود‌هایی داشته است، مصادیقش سال ۸۸ است که شاهد سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» بودیم وعلیه ولایت فقیه نیز شعار‌هایی داده شد.

بیگی‌نژاد اضافه کرد: این خط را علیه مبانی و حضور منطقه‌ای ایران جلو بردند. الان هم برای آن‌ها چیزی عوض نشده است، از زمان مذاکرات برجامی و بعد از آن مکرر اتفاقاتی از سوی این‌ها افتاده و به دنبال این هستند که برای ایران محدودیت منطقه‌ای قائل شوند.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه این نوع اقدامات، کلیت سیاست غربی‌هاست که توسط امثال موسوی پیش می‌رود، گفت: درست زمانی که ماهواره خیام را به فضا پرتاب می‌کنیم، این صدا‌ها از داخل (توسط میرحسین موسوی) شنیده می‌‎شود؛ معنایش این است که می‌خواهند خوشحالی مردم را خراب کنند، زیرا فرستادن این ماهواره به فضا اولا بر مبنای تکنولوژی داخلی و همکاری بین‌المللی و چند جانبه است.

وی تصریح کرد: هدف موسوی از چنین یادداشتی که به وی منتسب شده، به حاشیه بردن دستاورد‌های کشور نظیر پرتاب ماهواره است، ارسال ماهواره خیام به فضا کار بزرگی بود، اینکه اعلام کردیم این کار را انجام دادیم و آینده‌دار است و می‌خواهد تدام‌دار باشد، به یک باره ایشان آمد چنین بیانیه‌ای منتشر کرد.

این نماینده مجلس یازدهم تأکید کرد: این صحبت‌هایی که موسوی در بیانیه‌اش داشته، ساختارشکنانه است و هیچ آدم عاقل سیاسی چنین حرف‌هایی را نمی‌زند. اگر در کشور از همه گروه‌ها بخواهیم نظرخواهی کنیم نسبت به شهدا و مهدویت هم‌نظر هستند.

بیگی‌نژاد ادامه داد: اینکه علنی علیه شهدا و ولایت فقیه موضع‌گیری کرده، جای تعجب ندارد، اما از طرف دیگر اصلاح‌طلبان می‌خواهند او را پیشقراول اقدامات ساختارشکنانه‌شان قرار دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فحوای این یادداشت این است که قصد فتنه‌انگیزی جدیدی دارد، تصریح کرد: به نظر می‌رسد موسوی خود را در هنوز در فضای سال ۸۸ فرض می‌کند، معتقدم هدف اصلی این یادداشتی که به موسوی منتسب شده، ادامه اجرای طرح‌های جدید ساختارساختارشکنانه از سوی جریان اصلاحات است.

انتهای پیام/۴۱۶۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۲ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۰
باشه
ناشناس
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
باشه چی؟
هلدینگ شایسته