دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1401 - 14:00

دو روز مانده به شروع لیگ یاد اولتیماتوم فیفا و afc افتادیم!

دو روز مانده به شروع لیگ یاد اولتیماتوم فیفا و afc افتادیم!
در شرایطی که تنها دو روز به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده بود، مسئولان تازه یادشان افتاده که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما اولتیماتوم داده بودند!
کد خبر : 801101

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، در شرایطی که بلیت فروشی بازی حساس تیم‌های استقلال و سپاهان هم انجام شده و حدود ۷ هزار بلیت به فروش رفته بود، ناگهان خبر رسید که جلوی ادامه بلیت‌فروشی گرفته شده و مسئولان محترم تازه از خواب بیدار شده و یادشان افتاد که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از ماه‌ها و بلکه سال‌ها قبل در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به ما اولتیماتوم داده بودند.

صرف نظر از درست یا غلط بودن این اولتیماتوم و اینکه ما زیرساخت‌های لازم را برای حضور بانوان نداریم، باید پرسید مگر اولتیماتوم فیفا مربوط به همین دو سه روز قبل بود که ناگهان چنین تصمیمی گرفته شد و هواداران از حضور در ورزشگاه محروم شدند؟

در این رابطه یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال به همکار ما گفت: متاسفانه ناهماهنگی‌هایی در این میان وجود داشت و شرایط برخی از ورزشگاهها برای پذیرش فوتبال‌دوستان آماده نبود البته من کتمان نمی‌کنم که بحث حضور بانوان در ورزشگاهها هم مطرح است وگرنه شاید می‌توانستیم مسابقات هفته اول را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

 این فرد که دوست نداشت نامش فاش شود، در ادامه گفت: به هر حال برای حضور بانوان باید زیرساخت‌های لازم را داشته باشیم و یک سری مراحل طی شود و امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر رخ بدهد اما در هفته اول شرایط برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران را نداشتیم و امیدواریم این مشکل برای هفته‌های بعدی مرتفع شود. من کتمان نمی کنم که مسئله حضور بانوان هم مطرح است و باید هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنیم تا آقایان و بانوان بتوانند در کنار هم و با حضور خانواده‌ها رقابت‌های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند.

در همین راستا یکی از مسئولان سازمان لیگ هم تاکید کرد پول افرادی که بلیت بازی استقلال و سپاهان را تهیه کرده بودند را پس می‌دهیم ولی این کار چند روز زمان می‌برد البته همان طور که می‌دانید متولی فروش بلیت و تعیین کننده قیمت بلیط مسابقات خود باشگاه‌ها هستند و به طور مثال قیمت بلیت مسابقات در هفته اول و بازی استقلال و سپاهان را باشگاه استقلال تعیین کرده بود اما به هر حال ما امیدواریم کسانی که بلیت تهیه کرده بودند حقشان ضایع نشود و بتوانیم پول آنها را به موقع برگردانیم. برای هفته‌های بعد هم هنوز چیزی به طور قطعی مشخص نیست اما همه تلاش ارکان فوتبال ایران این است که تماشاگران بتوانند مثل فصل گذشته در مسابقات حضور پیدا کنند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند ان‌شاءالله با یک تصمیم مهم بحث حضور بانوان هم باید حل شود تا فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را تهدید نکنند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب