دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1401 - 09:03

چرا باید به قالیشویی ها اعتماد کرده و از خدمات آنها استفاده کنید؟

چرا باید به قالیشویی ها اعتماد کرده و از خدمات آنها استفاده کنید؟
فناوری، امکانات بسیاری را برای انسان ها به ارمغان آورده، که هر یک به نحوی زندگی انسان را آسان تر کرده اند. البته با این حال، هنوز برخی از افراد به یکسری از این فناوری ها و خدمات مربوط به آنها اعتماد نکرده و همچنان از روش های سنتی استفاده می کنند. یکی از حوزه هایی که دستخوش تغییراتی توسط فناوری روز شده است،
کد خبر : 800958

به گزارش خبرگزاری آنا؛ فناوری، امکانات بسیاری را برای انسان ها به ارمغان آورده، که هر یک به نحوی زندگی انسان را آسان تر کرده اند. البته با این حال، هنوز برخی از افراد به یکسری از این فناوری ها و خدمات مربوط به آنها اعتماد نکرده و همچنان از روش های سنتی استفاده می کنند. یکی از حوزه هایی که دستخوش تغییراتی توسط فناوری روز شده است، قالیشویی می باشد. زمانی که سخن از قالیشویی به میان می آید، همه به یاد حیاط های بزرگی می افتند، که بزرگسالان و کودکان در آن به شستن قالی های خانه مشغول هستند. هر چند که خاطره انگیز است، اما در زندگی آپارتمان نشینی امروز، این فرآیند ممکن نیست. از طرفی قالیشویی های صنعتی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، خدمات بسیار ارزنده ای را در این زمینه به شما ارائه می دهند. اما اگر هنوز نمی دانید که چرا باید برای شستن قالی خود، به قالیشویی ها مراجعه کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید به قالیشویی ها اعتماد کرده و از خدمات آنها استفاده کنید؟

قالی هایی تمیز، با قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق)

شستن فرش در قالیشویی ها چه مزایایی دارد؟

  • شستشو، بدون آسیب رسیدن به فرش

شاید متوجه نشوید، اما شستشوی فرش در خانه، آسیب های بسیاری را به آن وارد می کند. دلیل عمده این آسیب ها، استفاده از مواد شوینده نامناسب، روش های غلط شستشو، شیوه خشک کردن اشتباه و غیره هستند. در ضمن، لازم است بدانید که در هنگام شستشوی فرش، باید حتما به قدمت آن و میزان کثیفی و عمق لکه ها نیز دقت کنید. مشخص کردن این موارد، در انتخاب شیوه شستشو تاثیر مستقیمی دارد. به عبارت ساده تر، بهترین قالیشویی در تهران نیز همانند هر کار دیگری، علم خاص خود را دارد. قالیشویی های حرفه ای، با بهره مندی از این علم و تکنولوژی های روز دنیا، فرش شما را بدون وارد شدن هر گونه آسیب به آن، می شویند.

  • حفظ زمان و انرژی شما

شاید شستشوی فرش در یک حیاط بزرگ، به همراه دوستان و فامیل، روزی خاطره انگیز بسازد، اما آیا به این فکر کرده اید که چند نفر نیروی خود را به کار می برند، تا تنها یک فرش شسته شود؟ به علاوه، امروزه با روی کار آمدن آپارتمان نشینی و موارد دیگر، این مسئولیت تنها به یک یا دو نفر واگذار می شود. لذا زمان و انرژی بسیار زیادی باید برای شستشوی تنها یک فرش صرف شود. این در حالی است که می توانید با سپردن فرش ها به قالیشویی، این زمان و انرژی را برای کار مفیدتری صرف کنید. ضمن اینکه قالیشویی های حرفه ای، زمان و انرژی و نیروی انسانی بسیار کمی را برای شستشوی فرش ها به کار می برند.

چرا باید به قالیشویی ها اعتماد کرده و از خدمات آنها استفاده کنید؟

شستشوی سنتی فرش، از بین برنده دوام فرش

  • حفظ سلامتی بدن

فعالیت های سنگینی چون قالیشویی، استفاده از مواد شوینده شیمیایی و تماس مستقیم بدن با آب، می تواند آسیب های جدی را به بدن وارد کنند. از مشکلات پوستی گرفته تا رماتیسم و بیماری های جدی دیگر، همگی می توانند نتیجه ای از قالیشویی خانگی باشند. حال به نظر شما، صرف هزینه ای اندک برای شستشوی حرفه ای قالی بهتر است، یا از دست دادن سلامتی و صرف هزینه هایی گزاف برای بازگرداندن آن؟

  • استفاده از وسایل و مواد با کیفیت و بروز

قالی ها به نسبت دستباف یا ماشینی بودن و همچنین طول عمر و نوع لکه ها، نیازمند تجهیزات و مواد شوینده مختلفی برای تمیز شدن هستند. قالیشویی های حرفه ای، با بررسی این موارد، بهترین و بروزترین ابزارها را برای تمیز کردن فرش های شما به کار می برند.

  • محیط سالم تر

هر چقدر هم که فرش خود را تمیز بشویید، در نهایت لکه ها و آلودگی هایی در آن باقی خواهند ماند. این امر می تواند برای خانواده ها، مخصوصا کسانی که کودک دارند، بسیار مضر باشد. اما روش های شستشوی قالیشویی ها، تمامی این آلودگی ها را از بین برده و به طور کامل فرش ها را تمیز می کنند. ضمن اینکه آسیبی نیز به محیط زیست و منابع آبی وارد نمی شود.

پاکیزگی کامل فرش، در قالیشویی های حرفه ای

  • از بین رفتن لکه های مقاوم

گاهی اوقات لکه هایی که توسط موادی چون جوهر، قهوه و غیره بر روی فرش ایجاد می شوند، حتی با شستشو نیز از بین نمی روند. به این لکه ها، اصطلاحا لکه های قوی می گوییم. در قالیشویی ها، این لکه ها مورد بررسی قرار گرفته و با مشخص شدن نوع آنها، از حلال های مناسب برای پاک کردن این لکه ها استفاده می شود. بدین شکل لکه ها به طور کامل از بین می روند.

لکه گیری کامل فرش، در قالیشویی ها

یک شرکت قالیشویی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت های قالیشویی حرفه ای باید گواهینامه های لازم در زمینه قالیشویی را داشته باشند. ضمناً، لازم است تا کارکنانی متخصص در این زمینه به کار گیرند. قالیشویی های حرفه ای باید با تمامی شیوه های شستشوی فرش و لکه گیری آشنا بوده و طریقه استفاده از دستگاه ها و مواد مختلف را بدانند. به علاوه، باید به انواع ابزارهای بروز مجهز باشند. هر چند که قالیشویی های سنتی نیز وجود دارند، که از نیروی انسانی و روش های سنتی برای شستشوی فرش استفاده می کنند، اما توصیه ما به شما انتخاب قالیشویی های صنعتی و حرفه ای است. چرا که روش های به کار رفته در قالیشویی های حرفه ای، تمامی مزایای ذکر شده را برخوردار بوده و علاوه بر پاکسازی کامل فرش، باعث دوام عمر آن نیز می شوند. توجه داشته باشید که زمان شستشوی فرش در قالیشویی های حرفه ای، باید حداکثر 24 ساعت باشد.

چرا باید به قالیشویی ها اعتماد کرده و از خدمات آنها استفاده کنید؟

استفاده از بروزترین تجهیزات در قالیشویی ها

سخن آخر

هر چقدر هم که دشوار باشد، لازم است تا در نهایت خودمان را با فناوری های روز وفق دهیم و از آنها استفاده کنیم. قالیشویی های صنعتی و حرفه ای، مزایای بسیار زیادی برای شما در پی دارند. ضمن اینکه هزینه آنها، در مقایسه با هزینه صرف شده برای آب و مواد شوینده در شستشوی خانگی، بسیار کمتر است. بدین شکل می توانید از تمیز شدن کامل فرش خود و سالم ماندن عزیزانتان نیز مطمئن شود. اما انتخاب قالیشویی حرفه ای اهمیت بالایی دارد. قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) با سابقه ای درخشان و بهره مندی از تکنسین هایی مجرب و متخصص، قادر است تا خدمات فوق العاده با کیفیتی را در زمینه شستشوی فرش به شما ارائه دهد. ضمن اینکه قیمت های این قالیشویی بسیار مناسب هستند. برای اطلاع از خدمات ما، می توانید به سایت قالیشویی الله یار (شهر اوغلی سابق) مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ خبری/ ر

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب