دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1401 - 11:56

ستاره رئال مادرید در راه سویا

ستاره رئال مادرید در راه سویا
مهاجم سال‌های اخیر رئال مادرید در آستانه انتقال به سویا قرار دارد.
کد خبر : 800830

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، بازیکن سابق رئال مادرید دوباره با خولین لوپتگی متحد می‌شود.

ایسکو که در این فصل بازیکن آزاد شد، بالاخره با تیمی قرارداد امضا کرد و این تیمی است که خیلی‌ها فکر می‌کردند او در آن جا می‌افتد. سویا نقطه شیرین خوبی برای ایسکو است چون به دنبال باشگاهی بود که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند خواسته‌های خاصی را برآورده کند و یکی از آنها بازی لیگ قهرمانان اروپا است. اکثر باشگاه‌های بزرگ نمی‌توانستند جایی برای ایسکو پیدا کنند و باشگاه‌های کوچک‌تر نمی‌توانستند حقوق او را برآورده کنند. به نظر می‌رسد سویا در آن طیف خوبی از تیم است که می‌تواند زمان بازی و فوتبال اروپا را ارائه دهد.

البته یک جنبه از تصمیم ایسکو مطمئناً به خولین لوپتگی مربوط می‌شود. سرمربی فعلی سویا همیشه به ایسکو اعتقاد داشته و این هافبک اسپانیایی را به نقطه کانونی تیم ملی اسپانیا و همچنین رئال مادرید در مراتب قبلی تبدیل کرده است. سویا در سایت رسمی خود قرارداد ایسکو را به شرح ذیل تایید کرد:

سویا با فرانسیسکو رومان آلارکون سوارز که در فوتبال با نام ایسکو شناخته می‌شود (بنالمادنا، مالاگا، ۲۱ آوریل ۱۹۹۲) به توافقی اصولی دست یافته است تا او را به عنوان سومین خرید سویا برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ به خدمت بگیرد. مهاجم در حال حاضر در سویا به سر می‌برد تا این دوشنبه تحت معاینات پزشکی قرار گیرد. اگر همه چیز خوب پیش برود، او قرارداد خود را برای دو فصل آینده امضا خواهد کرد. پس از برداشتن اولین قدم‌هایش در باشگاه‌های ساحل مالاگا، زمانی که تنها ۱۴ سال داشت، والنسیا متوجه او شد. او قبلاً در سنین جوانی به والنسیا مستایا جهش کرد، در حالی که اولین بازی رسمی او با تیم اصلی در یک مسابقه جام حذفی مقابل لوگرونس بود. در همان فصل، ۲۰۱۰/۱۱، او در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی در لالیگا با تیم چه شرکت کرد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته