دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 12:11
با ابلاغ معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی؛

واحدهای دانشگاهی به خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی نمایشگاه ساخت ایران ملزم شدند

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای برای بهره‌مندی واحدها و مراکز دانشگاهی از تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی از نمایشگاه ساخت ایران را اعلام و ابلاغ کرد.
کد خبر : 80024

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این بخشنامه که از سوی دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده آمده است؛ پیرو بخشنامه شماره 6966/70 مورخ 94/2/8 درباره برگزاری نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از تاریخ 95/2/5 لغایت 95/2/8 و با توجه به درخواست واحدهای دانشگاهی و با در نظر گرفتن محدودیت زمانی بازدید و خرید از نمایشگاه و برای حمایت از تولیدات ساخت داخل در سال «اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل» و بهره مندی واحدها و مراکز دانشگاهی از تسهیلات معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به واحد های دانشگاهی اجازه داده می شود در صورت ضرورت و بر اساس کارشناسی دقیق و پرهیز از خریدهای تکراری و غیرضروری و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح دانشگاه اقدامات اولیه را در چارچوب ضوابط معاونت یاد شده انجام و پس از تصویب در شورای پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی اقدام به بستن قرارداد و خرید از نمایشگاه کنند.


برای احتساب هزینه‌ها از محل بودجه پژوهشی ، پس از تکمیل فرم احتساب بودجه موجود در سامانه saha.iau.ir، فهرست تجهیزات خریداری شده به همراه تصویر اسناد حسابداری و رسید انبار به اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی فرستاده شود. بدیهی است چنانچه هریک از دستگاه‌های درخواست شده در واحد غیرضروری یا تکراری باشد، معاون پژوهش و فناوری واحد دانشگاهی باید پاسخگو باشد.


مسئولیت اجرای این بخشنامه بر عهده رئیسان واحد و معاونان پژوهش و فناوری و رئیسان کمیته های استانی ساها خواهد بود.


واحدهای دانشگاهی در صورت هرگونه سوال و راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن 7-47353525 (آقای جلیلوند)دفتر توسعه و پشتیبانی شبکه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی تماس بگیرند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته