دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 11:30

با محرومیت «واردی» رخ داد؛ احتمال تعویق قهرمانی لسترسیتی در لیگ جزیره

کلودیو رانیه‌ری برای قهرمان کردن تیمش در هفته سی‌وششم لیگ برتر دو مشکل بزرگ دارد.
کد خبر : 79993

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لسترسیتی در حال حاضر با 76 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس 7 امتیاز از تاتنهام رده دومی جلوتر است و با کسب 3 امتیاز قهرمان لیگ جزیره خواهد شد. شاگردان کلودیو رانیه‌ری در صورتی که بتوانند این 3 امتیاز را در هفته سی‌وششم به دست آورند در فاصله هفته به پایان لیگ جام را بالای سر خواهند برد اما روباه‌ها دو مشکل بزرگ در دیدار این هفته خود دارند.


جیمی واردی در جریان بازی یکشنبه هفته گذشته لسترسیتی برابر وستهام که به تساوی 2 - 2 انجامید، در نیمه دوم به‌دلیل انجام حرکتی که به‌تصور داور تمارض در محوطه جریمه حریف بود، کارت زرد دومش را گرفت و اخراج شد. او پس از این اتفاق به سمت جان موس، داور بازی رفت و به‌شدت به وی اعتراض و پرخاش کرد. پس از این ماجرا بود که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس، مهاجم گلزن روباه‌ها را به‌دلیل رفتار ناشایستش در بازی مقابل وستهام با یک جلسه محرومیت جریمه کرد تا این بازیکن دیدار با سوانزی را از دست بدهد.


حالا کمیسیون تنظیم مقررات مستقل اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفته است تا این بازیکن را به‌دلیل رفتار نامناسبش در بازی مقابل وستهام، برای یک جلسه بیشتر محروم کند و این بدین معناست که برترین گلزن روباه‌ها بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد. مهاجم 29 ساله لسترسیتی که در این فصل لیگ برتر 22 گل به‌ثمر رسانده است. این اولین مشکل کلودیو رانیه‌ری خواهد بود.


دومین مشکل رانیه‌ری این است که تیمش یکشنبه آینده باید در خانه منچستریونایتد به میدان برود. تیمی که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و با صعود به دیدار فینال جام حذفی انگلستان نشان داده که انگیزه زیادی دارد تا حداقل یک جام به خانه ببرد. البته که با توجه به بازی عقب افتاده‌ای که امشب در خانه وستهام دارد، شانس این را دارد حتی به رده سوم جدول نیز صعود کند. بنابراین این دیدار بازی بسیار سختی برای لسترسیتی خواهد بود.


دو بازی آخر روباه‌ها میزبانی از اورتون و تقابل با چلسی در استمفوردبریج خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته