دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 11:46

در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسن‌ترین دانشجوی این دانشگاه چه گذشت؟

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 79971

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلیل غرقی متولد 1311 و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است که مقطع کارشناسی را با معدل 19.17 به پایان رسانده است و اکنون دانشجوی رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی‌ ارشد است و تصمیم دارد تحصیلات خود را تا مقطع دکتری نیز ادامه دهد.


او انگیزه خود را از ادامه تحصیل در این سن علاقه به تحصیل دانست و گفت: «به عقیده من در این سن و شرایط تنها راهی که برای من باقی مانده ادامه تحصیل است و جایی که محیط پاک و با صفایی دارد، دانشگاه آزاد اسلامی است که از این بابت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد و معاون آموزشی واحد سپاسگزارم که مشوق و یاری‌دهنده من در تمام مراحل تحصیلی بوده‌اند.»


غرقی نحوه برخورد دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد را بسیار خوب دانست و گفت: «در محیط دانشگاه از در ورودی تا رئیس واحد، مهربان و مشوق من هستند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام تا پایان زندگی به تحصیلات خود ادامه دهم.»


او گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی سطح بالایی دارد و به همین دلیل این دانشگاه را انتخاب کردم. به همه در هر شرایط سنی توصیه می‌کنم که به تحصیل علم بپردازند. دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی می‌تواند باعث رشد انسان شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته