دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 10:52

زندگی اعظم به روایت وکیلش/ شوهر اعظم پسر‌عمه‌اش بود

انتشار تصاویر اعظم، زن جوانی که 21 روز در خانه‌اش شکنجه شد، بازتاب زیادی داشت. با انتشار این خبر، شوهر او بازداشت شد و زن جوان و دو دخترش در یکی از مراکز بهزیستی تحت مداوا قرار گرفتند. وکیل اعظم در گفت و گویی اختصاصی با خبرگزاری آنا از زندگی خصوصی این زن رنج‌دیده می‌گوید.
کد خبر : 79954

اعظم 30 ساله و دو دخترش بعد از 21 روز شکنجه و گرسنگی از دست شوهرش نجات پیدا کردند. حالا، حال و روزش خوب است. اما ماجرای سختی‌های اعظم به این 21 روز ختم نمی‌شود، او سال‌هاست که در برابر ناملایمات زندگی لب فرو بسته و سکوت کرده است. مرضیه محبی، وکیل پایه یک دادگستری از زندگی خصوصی اعظم به خبرنگار آنا می‌گوید: او دو ساله بود که پدر و مادرش از هم جدا شدند. اعظم نزد مادر می‌ماند، اما مادر او را ترک می‌کند و او زندگی را با مادر بزرگ ادامه می‌دهد، زندگی در فقر و نداری. زندگی اعظم با ازدواج با پسر عمه‌اش وارد مرحله جدیدی می‌شود، دختر جوان در آرزوی زندگی آرام، به خانه بخت می‌رود اما مشکلاتش پایانی ندارد، او و همسرش همیشه باهم اختلاف داشتند و این اختلافات و درگیری‌ها با اعتیاد همسر بالا می‌گیرد.


تائید جراحات از سوی پزشکی قانونی


آزار و اذیت‌های شوهر به حدی رسید که در نهایت ماجرای تلخ 21 روز حبس را برای اعظم و دخترهایش رقم زد. مرضیه محبی در رابطه با پرونده اعظم می‌گوید: با اطلاع قوه قضائیه از این موضوع، شوهر اعظم بازداشت شد. او به جرم خود اعتراف کرده است و درحال حاضر با قرار بازداشت موقت در بازداشتگاه به سر می برد. وضعیت اعظم و دخترهایش هم خوب است و تحت مداوا از سوی روانپزشکان و روانشناسان قرار گرفته‌اند. آنها در حال حاضر در یک مرکز بهزیستی سکونت دارند و امکانات خوبی در اختیارشان است.


وکیل اعظم ادامه می‌دهد: پزشکی قانونی جراحات روی بدن اعظم را تائید کرده است. تمام بدن این زن زخم و جراحت و سوختگی دارد. دختر کوچک او صدمه جدی ندیده است، اما دختر بزرگتر او کبودی روی صورت و در رفتگی فک دارد که البته هنوز پزشکی قانونی این موضوع را تائید نکرده است.


حمایت فعالان و خیرین


با آنکه روزگار اعظم و دو دخترش خوب است و در شرایط آرامی در یکی از مراکز بهزیستی به سر می‌برند، اما تا چه زمانی می‌توانند در این شرایط زندگی کنند. مرضیه محبی در این رابطه می‌گوید: فعالان و خیرین زیادی با انتشار خبر زندگی اعظم، اعلام آمادگی کرده‌اند تا او را تحت حمایت مالی قرار دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته