دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 10:03

صادق خرازی: تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید برای تحقق حقانیت ملت ایران است

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ملت ایران می‌داند که تک تک آرای آنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.
کد خبر : 79929

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایرنا، سیدمحمدصادق خرازی شامگاه دوشنبه در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) شهر رودهن با دعوت مردم به حضورحداکثری در انتخابات دهم اردیبهشت ماه، افزود: امروز اگر به پیشرفت و توسعه بسیاری از کشورهای جهان نگاه کنیم، حضور مردمانی بزرگ و با فضیلت را در تاریخ آن کشورها خواهیم دید که برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های خود کوشیده‌اند.


وی برگزاری انتخاباتی باشکوه را از مهمترین مولفه‌های تقویت امنیت ملی دانست و گفت: اگر در شرایط کنونی نگران نسل آینده کشور و اهداف بلندملت هستیم، باید رسالت و وظیفه خویش را بشناسیم و بر اندیشه‌های خود پایبند باشیم.


خرازی افزود: ملت ایران، ملتی هوشیار و آگاه و قطعا نسبت به اهداف و آرمان‌های کشور خویش پایبند است و می‌داند که تک تک آرای آنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار است.


رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به تلاش‌های دولت در تحقق برجام نیز گفت: تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید برای تحقق حقانیت ملت ایران است زیرا نمی‌توان در کشور مسئولان بی‌دغدغه داشت در حالی که همچنان شاهد مشکلاتی در کشور هستیم.


وی گفت: امروز باید برای استقلال و عظمت کشور دغدغه‌های مشترک را تجربه کرد و به آرمان‌های خویش پایبند بود.


خرازی با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان، تاکید کرد که شورای نگهبان،نهادی ارزشمند برای پاسداری از قانون اساسی و حقوق مردم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته