دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 09:59

علیزاده: می‌خواهیم امروز کار را در مشهد تمام کنیم

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به دیدار امروز تیمش مقابل میزان مشهد در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کار را در مشهد تمام کنیم.
کد خبر : 7991

عبدالرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال اظهار کرد: دیدار نخست مقابل میزان مشهد را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امروز باید در مشهد دومین مسابقه خود با این تیم را برگزار کنیم.


لیبرو تیم شهرداری ارومیه ضمن ابراز خوشحالی از این که تیمش توانست بدون گِیم باخته دیدار اول خود را سپری کند، گفت: بازیکنان و تماشاگران هر دو سنگ تمام گذاشتند و هر چه در توان داشتند ارائه دادند.


وی با اشاره به این که گیم دوم دیدار با میزان بسیار نفس‌گیر بود ، اظهار کرد: در دیدارهای اینچنینی که جایی برای اشتباه گردن وجود ندارد، گیم دوم بسیار سرنوشت‌ساز است. تیم ما توانست در این ست نفس‌گیر به خوبی مقابل حریف مقاومت کند و در نهایت به پیروزی برسیم.


علیزاده با بیان این مطلب که دیدارهای حذفی با استرس و حساسیت بالایی پیگیری می‌شود، گفت: به اعتقاد من تیمی می‌تواند در مراحل اینچنینی نتیجه بگیرد که علاوه بر آمادگی فنی ، از آمادگی روحی و روانی هم برخوردار باشد و بتواند بر استرس ناشی از حساسیت دیدارها غلبه کند.


لیبرو تیم شهرداری ارومیه درباره دیدار برگشت دو تیم در مشهد، ضمن سخت توصیف کردن این مسابقه، گفت: قطعا تماشاگران مشهدی هم مانند تماشاگران ارومیه برای تیم خود سنگ تمام می‌گذارند. با این حال تمام تلاش ما این است که امروز کار را در مشهد تمام کنیم که نتیجه نهایی به دیدار سوم کشیده نشود.


وی افزود: تیم میزان تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است و بهترین سرویس‌زن‌های لیگ در این تیم حاضر هستند به همین دلیل اگر بتوانیم این تیم را در خط سرویس مهار کنیم قطعا نتیجه خوبی خواهیم گرفت و دست پر از مشهد بازمی‌گردیم.


بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره حضورش در تمرینات تیم ملی،‌ گفت: خوشبختانه مصدومیتم کاملا رفع شده است و دردی از ناحیه زانو ندارم. تلاش می‌کنم به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنم. هم من هم فرهاد ظریف اگر لیبرو فیکس تیم ملی باشیم قطعا در راستای موفقیت تیم قدم برمی‌داریم و سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته