دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 10:48

باهنر: نماینده مجلس باید وکیل ملت و حامی دولت باشد

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «نماینده مجلس باید بصیر، مطلع ، فهیم و وکیل ملت باشد»، گفت: اگر دولتی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کند، وظیفه مجلس حمایت از آن دولت است.
کد خبر : 79906

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، محمدرضا باهنر شامگاه دوشنبه در مسجد علی ابن ابیطالب‌(ع) شهر رودهن، اظهار کرد: امروز هر نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود مطالبات مردم را در سرلوحه کار خویش قرار می‌دهد ولی در کنار تمامی مطالبات و خواسته‌ها، تأمین امنیت و آرامش کشور مقوله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.


وی با ذکر این نکته که «نماینده باید از رفع مطالبات کوتاه‌مدت دوری کند»، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید به دنبال تحقق اهداف بلندمدت و در پیشبرد توسعه کشور تأثیرگذار باشد نه اینکه زمینه تنش‌ را فراهم آورد.


باهنر به حماسه تاریخی هفتم اسفند ماه و حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه، 69 نفر از کاندیدای مجلس به مرحله دوم راه یافتند که در این برهه کنونی، حضور ملت ایران در دهم اردیبهشت ماه و خلق حماسه ایی دیگر ضروری است.


نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شاخص، رأی مردم است و تأثیر فراوانی بر اهداف کمی و کیفی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد»، افزود: ایران اسلامی از پیروزی انقلاب تاکنون همواره شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بوده ولی با تمامی اهداف شوم غرب، شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم و این جایگاه به برکت جانفشانی جوانان کشور و اهداف والای نظام بوده است.


وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: امسال از سوی رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده که لازم است مسئولان توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.


باهنر نقش امنیت را در تحقق اهداف کلان کشور مؤثر خواند و اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید در کشور مورد توجه قرار گیرد، تحقق اهداف و آرمان‌های اقتصاد مقاومتی به صورت علمی و عملی است؛ زیرا برای داشتن کشوری توسعه یافته نیازمند اقتصاد مقاوم هستیم و این مهم تصمیمات جدی را می طلبد.


وی با بیان اینکه «امسال زمان عمل است و باید از شعار دوری کرد»، گفت: ملت ایران خواستار تحقق عملی اقتصاد مقاومتی هستند که باید در این زمینه عمل و اقدام بایسته انجام شود.


باهنر به تلاش‌های دولت یازدهم برای رفع تحریم‌ها و تحقق برجام اشاره کرد و افزود: زحمات دولت در این زمینه قابل ستایش است زیرا برجام بسیاری از مشکلات کنونی کشور را حل کرد ولی برخی موارد همچنان ادامه دارد که باید پیگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته