دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 09:49

بازدید اعضای شورای تامین لامرد از آثار تاریخی این شهرستان

اعضای شورای تامین اعتبار لامرد به همراهی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آثار و ابنیه تاریخی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر : 79902

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس بازدید این مسئولین از منطقه آبگرم و تالاب نمک این منطقه بود که در حین بازدید در خصوص حل مشکلات ، زیر ساخت ها ، کاهش خطر و حوادث ، سرمایه گذاری به گفتگو پرداختند.


در ادامه این بازدید برخی از قلعه ها و تل های تاریخی نیز مورد بررسی قرار گرفت .


بنابراین گزارش فرماندار لامرد با اشاره به اینکه این منطقه دارای جاذبه های منحصر بفرد آبگرم و تالاب های نمک که همجوار آن است ، باید فضای ایمنی را برای افرادی که دچار نارسایی قلبی –ریوی ، افراد مسن وناتوان ، کودکان و نوجوانان تعبیه کنیم تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم .


وی افزود : از سرمایه گذاران بخش خصوصی درخواست داریم جهت سرمایه گذاری وایمن سازی در این منطقه بی نظیر و نادرکه می تواندبازده اقتصادی واشتغالزایی داشته باشد همت گمارند.


آبگرم لامرد در حد فاصل 20 کیلومتری شرق این شهرستان واقع است که توسط مردم وخیرین اداره می شود و در تمام فصول سال به دلیل خواص آب درمانی مورد استفاده گردشگران ومردم درگذشته های دورواکنون واقع شده است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته