دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 09:58

کلاهبرداری از دختران جوان باز هم به بهانه ازدواج

مردی که از طریق فضای مجازی با دختران جوان ارتباط برقرار و با قول ازدواج از آنها کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر : 79894

به گزارش گروه اجتماعی آنا، در پی شکایت دختری جوان مبنی بر اینکه فردی که از طریق فضای مجازی با وی آشنا شده و پس از مدتی به قصد ازدواج به شهرستان دورود مراجعه و به بهانه خرید کالا و جهیزیه از دسته چک وی استفاده و مبلغ 170میلیون ریال وجه نقد کلاهبرداری کرده است ،موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.


در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاکی اعتماد او را جلب کرده و به این واسطه و به بهانه تهیه جهیزیه با استفاده از دسته چک وی اقدام به خرید طلا و کلاهبرداری به مبلغ 170 میلیون ریال کرده است.


پس از مدتی رابطه این دو نفر با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و دختر جوان مجبور به پرداخته مبالغ چک می‌شود.


با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات لازم متهم که پسری 27ساله است، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هنگام خرید کالا به همراه دختر جوان دیگری در در دورود دستگیر شد.


سرهنگ هدایت الله حسنوند، فرمانده انتظامی شهرستان دورود استان لرستان در این رابطه گفت: متهم در ابتدا منکر بود، اما پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به کلاهبرداری‌هایش اعتراف کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب