دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 17:35

اسدی: فقط حافظ منافع خودمان هستیم/ اساسنامه ربطی به تعلیق تاریخ انتخابات ندارد

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌توانیم از طرف عراقی‌ها تصمیم بگیریم.
کد خبر : 79847

به گزارش گروه ورزشی آنا، علیرضا اسدی در مورد اینکه آیا امکان دارد انتخابات فدراسیون به تعویق بیفتد، عنوان کرد:‌ «هر احتمالی وجود دارد ولی اساسنامه ربطی به تعلیق تاریخ انتخابات ندارد.»


وی در مورد اینکه اگر در انتخابات تعداد آرای داده شده به یک نامزد به حد نصاب نرسد چه می‌شود،‌ عنوان کرد: «اگر این اتفاق بیفتد انتخابات به دور دوم می‌رود و آن وقت این مشکل حل خواهد شد»


اسدی در مورد اینکه اگر اساسنامه به تصویب نرسد، تکلیف رئیس جدید چیست؟ تصریح کرد: «این را باید از مسئولین بپرسید. ما فقط مجری مصوبات هیأت رئیسه هستیم.»


وی در مورد جلسه امروز هیأت رئیسه در وزارت ورزش عنوان کرد: «جلسه خوب و دوستانه‌ای بود و در آن از زحمات یک سال گذشته تشکر شد.»


اسدی در مورد اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر رأی سیاسی صادر کرد و حق میزبانی عراق در ایران مقابل تیم‌های عربستانی را گرفت، عنوان کرد: «متأسفانه این اتفاق افتاد.»


وی در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند از این مسئله شکایت کنند، گفت: «ما نمی‌توانیم از طرف عراقی‌ها تصمیم بگیریم و آنها باید حرف‌شان را در این ارتباط بیان کنند. مطمئنا این حق را دارند که شکایت کنند.»


وی در مورد اینکه آیا ایران از عراق دفاع خواهد کرد، گفت: ما فقط حافظ منافع خودمان هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب