دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 17:11

آیت‌الله موحدی کرمانی: دولتی‌ها از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری کنند

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: امیدوارم نتیجه انتخابات دوره دهم تشکیل مجلسی باشد که بتواند به دور از حاشیه‌سازی‌های ملال‌آور و تفرقه‌انگیز حل مشکلات واقعی مردم را محور کار خود قرار دهد.
کد خبر : 79828

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی با انتشار اطلاعیه‌ای به بیان مواضع خود در رابطه با مرحله دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی پرداخت.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


ملت شریف ایران اکنون که قرار است مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعدادی از حوزه‌ها در تاریخ 10 اردیبهشت ماه برگزار شود جا دارد از جانب خود و نیز از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان از حضور آگاهانه شما در مرحله اول این انتخابات و نتایج دلگرم کننده و امید بخش آن در سطح کشور سپاسگزاری کنم.


از عموم کسانی که در مرحله دوم واجد شرایط رای دادن هستند دعوت می‌کنم تا با حضور مجدد در پای صندوق‌های رای و انتخاب کسانی که افکار و عقاید آنها در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور و تقویت اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، دین خود را به امام راحل و شهیدان ادا کند. و با یادآوری تجربه تلخ رفتارهای قانون شکنانه برخی جریانات سیاسی مانع از تکرار آن تجربه‌ها شود.


از مسئولان دولتی می‌خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری نمایند.


از خداوند قادر متعال مسالت نماید که نتیجه انتخابات دور دوم تشکیل مجلسی باشد که بتواند به دور از حاشیه‌سازی‌های ملال آور و تفرقه‌انگیز حل مشکلات واقعی مردم را وجه همت خود قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته