دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 17:24

تیم شطرنج دانشجویان ایران با حضور دانشجوی واحد نجف‌آباد سوم جهان شد

تیم شطرنج دانشجویان ایران که نیما جوانبخت دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد را در ترکیب خود دارد، موفق شد دررقابت قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان پس از 9 دور رقابت، با 18.5 امتیازرتبه سوم را از آن خود کند.
کد خبر : 79821

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، تیم ملی شطرنج کشورمان موفق شد پس از 9 دور رقابت فشرده به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست یابد.


تیم شطرنج دانشجویان ایران با ترکیب نیما جوانبخت، على فقیرنواز، پویا ایدنی، امیر رضا پوررمضانعلی و آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی پور، غزل حکیمی فرد و هانیه خلجی به این رقابتها اعزام شده بود که در این بین غزل حکیمی فرد توانست در بخش دختران مدال نقره انفرادى را نیز برای تیم ایران به ارمغان بیاورد.



نیما جوانبخت عضو تیم شطرنج دانشجویان و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در خصوص کیفیت این دوره از رقابت ها گفت:« این دوره از مسابقات به دلیل حضور کشورهایی همچون روسیه، ارمنستان، چین، لهستان و صربستان که با بهترین شطرنج بازان خود در مسابقات حضور داشتند از سطح بالایی برخوردار بود. همین موضوع سبب شد تا این مسابقات نسبط به سالهای گذشته کیفیت بهتری داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته