دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 16:13

قتل نگهبان میانسال از سوی مرد شکاک

مرد جوان با این تصور که همسرش با نگهبان 53 ساله یکی از بیمارستان‌های پایتخت رابطه پنهانی دارد، نقشه قتل مرد نگهبان را طراحی کرد. متهم در تحقیقات مدعی شده که همسرش با مقتول ارتباط داشت.
کد خبر : 79804

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، عصر شنبه گذشته، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت قرار گرفتند. به دنبال این خبر کارآگاهان راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که مرد میانسال به نام شاهرخ در جریان درگیری با ضربات چاقو به قتل رسیده است.


در ادامه تحقیقات مشخص شد که شاهرخ توسط همسایه طبقه پائین در یک درگیری کشته شده است. با مشخص شدن هویت ضارب، بررسی‌ها برای دستگیری او آغاز شد. ساعتی از جنایت نگذشته بود که شاهرخ به پلیس مراجعه کرده و به قتل اعتراف کرد.
او در رابطه با این جنایت گفت: بچه‌ام مشکل تکلم دارد و همسرم مینا،‌ او را برای درمان به بیمارستان می‌برد. در این رفت و برگشت‌ها به بیمارستان با نگهبان آنجا آشنا می‌شود. مرد نگهبان چندین بار برای او خرید کرده و حتی خانه‌ای که در آن سکونت داریم، با کمک او گرفتیم. بعد از مدتی کمکم به کارهای او و همسرم مشکوک شدم
.


وی ادامه داد: آنها را زیر نظر گرفتم و درنهایت شکم به یقین تبدیل شد که او به همسرم نظر دارد. به همین دلیل روز حادثه او را به بهانه صحبت کردن به پارک نزدیک خانه‌مان کشاندم و به او گفتم دست از سر همسرم بردارد. سر همین مساله باهم دعوایمان شد و با چاقو به او حمله کردم.


باتوجه به اظهارات متهم جوان، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای بررسی صحت و سقم ادعاهای او ادامه دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته