دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 18:23
در نطق پیش از دستور اجلاس خبرگان رهبری مطرح شد؛

گزارشی حجت‌الاسلام نمازی از سفر رئیس‌جمهور به قم و دیدار وی با علما

حجت الاسلام حسن نمازی نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و مسئول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت، در نطق خود گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه داد.
کد خبر : 7977

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام نمازی از تدوین سیاست‌های کلی برای بهره برداری از نظرات مراجع، روحانیت و حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار داشت: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می‌کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت کند و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است و از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است، تقویت و حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، این امر را دارای اهمیت ویژه می‌کند.


وی تأکید کرد: انتصاب مشاور امور روحانیت برای همه استاندارها یکی از اقدامات وزیر کشور و مشاور روحانیت وی در این زمینه است که به تقویت و حمایت علما و بزرگان حوزه نیازمند است.


مسئول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت در ادامه، گزارشی از سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان قم و دیدار وی با علما، مراجع تقلید و نخبگان حوزوی ارائه کرد.


حجت‌الاسلام نمازی ضمن تأکید بر بهره برداری از ظرفیت این مجلس در راستای اهداف اسلام و نظام، آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مراکز حوزوی اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته