دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 12:51
مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در نشست خبری جشنواره لبخند نوروزی 95:

هنوز از فروش فروشگاه‌های شهروند خبری نیست/ تحول عظیم در فروش مجازی در نیمه دوم سال 95

مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه درخصوص فروش فروشگاه‌های شهروند هنوز دستوری به ما اعلام نشده است، گفت: ما در این زمینه تابع مافوق خود هستیم.
کد خبر : 79747

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اکبر علوی، مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند در نشست خبری صبح امروز خود به مناسبت قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده شهروند با بیان اینکه سال گذشته موفقیت بالایی را در کسب رضایتمندی مشتریان به دست آوردیم، اظهار کرد: در تعطیلات نوروز بالغ بر دو هزار نفر از پرسنل شهروند مشغول به کار بودند و تنها از یک روز مرخصی استفاده کردند.


وی با بیان اینکه فروش شهروند نسبت به سال 93 در سال 94، 22 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: وقتی فروش افزایش پیدا می‌کند به طور حتم سود بیشتری هم حاصل می‌شود.


مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با اشاره به توزیع سبد خانوار از خیابان جمهوری به پایین در فروشگاه‌های شهروند اضافه کرد: با توجه به خواست شهردار تهران، قدرت خرید آنها در این زمینه افزایش پیدا کرده و سبد خانوار از 34 هزار تومان به 57 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.


آمادگی برای افزایش فروشگاه‌های 24 ساعته


علوی با بیان اینکه امنیت خرید در فروشگاه‌های شبانه‌روزی برای مشتریان قابل‌توجه است، در‌خصوص افزایش فروشگاه‌های شبانه‌روزی توضیح داد: با توجه به پرسنلی که در فروشگاه شهروند فعالیت می‌کنند ما این آمادگی را داریم تا در هر منطقه‌ای که لازم باشد فروشگاه‌های 24 ساعته را افتتاح کنیم.


وی ادامه داد: هم‌اکنون در ماه رمضان 7 فروشگاه‌ به صورت شبانه‌روزی به مشتریان خدمات می‌دهند، اما در خصوص فروشگاه 17 شهریور شرایط کمی متفاوت است. سنجش شرایط نشان می‌دهد که فروشگاه شهروند 17 شهریور تنها تا ساعت 2 نیمه‌شب مشتری دارد، به همین منظور در حال تصمیم هستیم تا ساعت کاری این فروشگاه‌ را به 2 شب تقلیل دهیم.


به گفته علوی، هم‌اکنون 3 فروشگاه بوستان، بیهقی و 17 شهریور به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.


ارتقای زیرساخت‌های فروش مجازی در شهروند


علوی با اشاره به اینکه در نظر داریم تا در سال 95 زیرساخت‌های فروش مجازی را ارتقا دهیم، تصریح کرد: در سال 94 زیرساخت‌های مناسبی برای فروش مجازی در مدیریت شهروند به وجود آمد، البته مدیریت مجازی مجزا از سیستم فروشگاهی است و هر هفته جلسات ICT در این زمینه گذاشته می‌شود و وعده می‌دهم در سال 95 فروشگاه مجازی شهروند همانند دیگر فروشگاه‌های مجازی ارگان‌های مختلف به مشتریان خدمات ارائه دهد.


مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند با بیان اینکه در سال 94 فروش مجازی بیش از صددرصد افزایش داشته است، به برنامه‌های خود در این زمینه در سال 95 اشاره و اضافه کرد: روال ثبت و ارسال اجناس، برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازاریابی اینترنتی، توانمندسازی نیروهای فکر از جمله برنامه‌های شهروند برای فروش مجازی در سال 95 است. به طور حتم فروش مجازی شهروند در نیمه دوم سال 95 بسیار چشم‌گیر خواهد بود و حتی می‌توانیم به سمت فروش عمده نیز حرکت کنیم.


وی گفت: می‌توانیم در خصوص فروش عمده به هتل‌ها، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها با قیمت متفاوت از خرده‌فروشی خدمات ارائه دهیم. حتی این امکان وجود دارد که اجناس عمده خود را به سایر نقاط کشور نیز توزیع کنیم.


به گفته علوی، هم‌اکنون بسیاری از کشورهای اروپایی برای صادرات از طریق شهروند وارد مذاکره شده‌اند.


مدیرعامل فروشگاه‌های شهروند درخصوص واگذاری فروشگاه‌های شهروند به بخش‌خصوصی توضیح داد: ما در این زمینه تابع دستورات مافوق و بالادستی‌های خود هستیم و تا این لحظه درخصوص فروش فروشگاه‌های شهروند دستوری به ما داده نشده و من نیز از این موضوع بی‌اطلاع هستم.


به گزارش آنا، در پایان این جلسه مراسم قرعه‌کشی اهدای 7 دستگاه خودرو پژوپارس به مشتریان شهروند اجرا شد و از جمله دیگر جوایز نقدی 1395 جایزه 10 میلیون ریالی، 5 میلیون ریالی، 3 و 2 میلیون ریالی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته