دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 10:04

فهرست اسامی داوطلبان دکتری تخصصی برای شرکت در مصاحبه، پنج‌شنبه اعلام می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان انتشار فهرست اسامی داوطلبان دارای حد نصاب برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه‌ها در آزمون ورودی دوره دکتری (PhD) نیمه متمرکز سال 1395 اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر : 79674

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه اعلام شد وضعیت داوطلبان در کدرشته محل‌های انتخابی براساس حدنصاب اعلام شده بوسیله دانشگاه و موسسات آموزش عالی بصورت کارنامه روز پنجشنبه، 9 اردیبهشت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد.


داوطلبانی که در کد رشته‌محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم باشند، می‌توانند براساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط، با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه شرکت کنند.


اطلاعیه هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که ملاک شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی است 9 اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت و هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز نسبت به درج اطلاعیه مربوط به موسسه خود و مطابق با اطلاعیه منتشر شده به‌وسیله سازمان در سایت خود اقدام خواهند کرد.


در این اطلاعیه آمده است فقط داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته‌محل مربوطه را در زمان انتخاب رشته انتخاب، و حد نصاب مربوطه را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته