دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1395 - 20:41

دایی: متاسفانه طاهری جوابگو نیست/ راه قهرمانی پرسپولیس از استقلال راحت‌تر است

سرمربی صبای قم گفت: داور اجازه نداد ما کارمان را بکنیم و به دفعات سرعت تیم ما را گرفت.
کد خبر : 79639

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علی دایی پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: «بازی خوبی را شاهد بودیم و به غیر از 15 دقیقه ابتدایی در سایر دقایق حاکم بر بازی بودیم. در نیمه دوم تیم برتر بودیم و بی دقتی کرده‌ایم و در 2 بازی گذشته لیاقت 3 امتیاز داشتیم و تساوی در این دیدار به در هیچ یک از دو تیم نبود و تماشاگران از بازی هر دو تیم لذت بردند.»


سرمربی صبای قم درباره قضاوت داور در این دیدار بیان داشت: «وقتی هم ما ناراضی هستیم هم تیم حریف وضعیت مشخص است. داور به دفعات سرعت بازی تیم ما را گرفت. اخطاری که به محمد قاضی داد را نگاه کنید اما در تیم ذوب‌آهن مرتضی تبریزی عکس‌العمل شدیدی روی دروازه‌بانمان انجام داد و کارت زرد نگرفت. اگر قرار است اخطار داده شود باید به هر دو تیم اخطار داده شود نه اینکه رعایت تیم میزبان را بکنیم. داور اجازه نداد ما کارمان را بکنیم و به دفعات سرعت تیم ما را گرفت.»


دایی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت تیم قهرمان تصریح کرد: « با توجه به نتایج امروز باید بگویم که فقط 3 تیم در کورس قهرمانی باقی مانده‌اند. شانس پرسپولیس بیشتر از سایر رقباست. بعد از این تیم استقلال شانس قهرمانی دارد که خوشبختانه یا متاسفانه در بازی آخر استقلال باید با ما بازی کند و بازی سختی خواهد بود. ولی پرسپولیس راهش برای قهرمانی راحت‌تر است.»


سرمربی صبا تصریح کرد: «3 بازی دیگر در لیگ داریم و همه هم وغم ما این است که در این 3 بازی موفق شویم. ما مقابل تراکتورسازی و ذوب‌آهن که دو نماینده شایسته ایران در آسیا هستند خوب بازی کردیم. امکانات و سرمایه این تیم‌ها را با تیم ما مقایسه کنید. با این حال هنوز برای رتبه چهارم می‌جنگیم و شانس داریم. امروز باید 4-5 گل به ذوب‌آهن می‌زدیم تا به رده چهارم می‌رسیدیم. تفاضل گل ما با ذوب‌آهن خیلی زیاد بود. با این حال استقلال بازی‌های سختی دارد و ما تلاش می‌کنیم به رده چهارم برسیم.»


دایی در مورد مشکلات مالی صبا یادآور شد: «بازیکنان ما دروغ نمی‌گویند و 50 درصد قراردادی که گرفته‌ایم شاید 20 درصد قرار دیگر تیم‌ها شود، البته علاقه به اعتراض ندارم و تا پایان فصل با قدرت بازی می‌کنم. شاگردانم تحت فشار هستند و به جز مدیرعامل تیم و برخی از اعضای هیئت مدیره هیچ حمایتی نداشته‌ایم. مالک باشگاهی نمی‌بینم و زمان گفتن بسیاری از سخن‌ها نیست و باید دانست تیمی موفق است که همه عوامل آن همسو باشند و بنده مدت زمان بسیاری موسوی را ندیده‌ام و او تعصبی بر این تیم ندارد.»


سرمربی صبای قم در پاسخ به سوالی درباره مطالباتش از تیم پرسپولیس و جلسه وکیل خود با طاهری پاسخ داد: «وکیل من با طاهری جلسه‌ای نداشته و تا کنون حدود 13 نامه رسمی از سوی سازمان لیگ و اداره مالیاتی داده‌ایم که متاسفانه جوابگو نیستند و این در حالی است که امسال از بهترین سال‌های مالی پرسپولیس بوده و بالای 60 درصد قرارداد و مطالبات فصل گذشته را گرفته‌اند.»


دایی خاطرنشان کرد: «برای کسی که برای تیم زحمت کشیده رفتار درستی نکردند و متاسفانه همه پیشکسوتان پرسپولیس علیه من جبهه گرفتند که طارمی، کفشگری و عالیشاه بازیکن نیستند و امروز این بازیکنان مهره‌های کلیدی تیم هستند و کسانی که چنین صحبت‌هایی را می‌کنند از جنس فوتبال نبوده و در این راه خاک نخورده، دست و پایشان نشکسته و کسانی هستند که پشت میز می نشینند و به میزی دل بسته‌اند که برای آنها نمی‌ماند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته