دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1395 - 19:53

منصوریان: راه قهرمانی استقلال را هموار خواهیم کرد / سپاهان به‌خوبی ما را آنالیز کرده بود

سرمربی نفت تهران گفت: استقلالی‌ام اما برای‌ آبرویمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم ناهمواری که برای پرسپولیس ایجاد می‌کنیم.
کد خبر : 79631

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا منصوریان پس از باخت تیمش مقابل سپاهان گفت: «معتقدم امروز روز خوب نفت نبود و این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم. استعفای استیماچ برنامه‌های ما را به‌هم زد. شناخت ما روی تیم استیماچ بود و قسمت سرمربی جدید سپاهان بود که به برد دست پیدا کند.»


وی افزود: «یکی دو موقعیت برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما تبدیل به گل نشدند. چرخ‌های ما امروز نچرخید، اما از بزرگ‌ترهای تیم و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. سپاهان به‌خوبی ما را آنالیز کرده بود و حمله‌های ما را کنترل کرده و بازی را برد.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درمورد علت شکست تیمش برابر سپاهان اظهارداشت: « سپاهانی ها بی دردسر آمدند چون نه سهمیه می‌خواستند و نه سقوط می‌کردند و به همین دلیل ریلکس به میدان آمدند. ضمن اینکه تغییر مربی سپاهان به ما لطمه زد چون ما تفکرات استیماچ را آنالیز کرده بودیم. ما هم روز خوبی نداشتیم اما بچه‌هایمان قابل احترام هستند. تیم ما دلاور بازی کرد. شهامت داشتیم اما از صلابت همیشگی خبری نبود. امروز از کورس قهرمانی خارج شدیم و این موضوع استرس ما را پایین می‌آورد و باید طی سه هفته آینده تمام تلاشمان را برای کسب سهمیه بکنیم.»


او خاطرنشان کرد: «اردو نرفتن دیگر برایمان عادی شده است. اردو نمی‌رویم چون منابع مالی نداریم و اردویمان کنار رختکن است و همان جا دور هم غذا می‌خوریم و به مسابقه می‌آییم. سید جلال درست گفت هر چند که امروز روز خوب ما نبود. چرا باید حسینی با 101 بازی در اتاق کناری من استراحت کند. امیدوارم این روال برای فوتبال ما ادامه دار نباشد. در مجموع از این روند راضی نیستم.»


وی در خصوص مصدومیت ایمان مبعلی گفت: «در نیمه نخست یک ضربه بدی به ایمان خورد. ما او را نگه داشتیم تا بازی را ببریم، اما سلامتی بازیکن مهم‌تر بود. امیدوارم مصدومیت مبعلی جدی نباشد.»


منصوریان درمورد دیدار پنجشنبه تیمش مقابل پرسپولیس بیان داشت: «استقلالی‌ام اما برای‌ آبرویمان بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم ناهمواری که برای پرسپولیس ایجاد می‌کنیم یک جور راه هموار برای رسیدن استقلال به قهرمانی باشد. مظلومی مربی من بوده و الان سرمربی استقلال است و باید به او احترام گذاشت و دوست ندارم که یک نفر در نشست خبری از او بپرسد که آیا به جای منصوریان به نفت می‌روی؟ و یا بالعکس. او تیمش فینالیست جام حذفی است و در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته