دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1395 - 13:35
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران خبر داد:

آبرسانی به 250 روستای استان تهران تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از آبرسانی به حدود 250 روستای این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر : 79536

به گزارش خبرنگار گروه اقتصای آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا پوررجب با بیان اینکه این خدمات در زمینه تولید آب شرب، خط انتقال و احداث مخازن آب خواهد بود، افزود: حدود 12 مجتمع آبرسانی روستایی در سال جاری در سراسر استان در حال ساخت هستند که بیش 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.


وی اظهار کرد: با اعتباری که در قانون بودجه کشور برای طرح‌های آب روستایی پیش‌بینی و قسط اول آن نیز پرداخت شده، مجتمع آبرسانی کوثر نیز که جزو بزرگترین مجتمع‌های آبرسانی است و سه شهرستان ری، ملارد و رباط کریم را تحت پوشش قرار خواهد داد، به بهره‌برداری می‌رسد.


پور رجب با اشاره به احداث چهار مجتمع آبرسانی در منطقه پاکدشت گفت: این چهار مجتمع که در نهایت 110 روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.


وی ادامه داد: مجتمع آبرسانی شهید تهرانی در شهر ری نیز بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مجتمع آبرسانی دماوند نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی تهران با اشاره به اعتباری که در اختیار پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی روستایی کشور قرار گرفته است، افزود: با اعتبار تخصیصی، اثر بخشی و کارآیی این مجتمع‌ها را با آبرسانی خوب از نظر کمی و کیفی در روستاها را می‌توان سنجید.


وی اعتبار کلی استانی و تبصره‌ها را بیش از 100 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان کرد: اعتبارات مصوب سال گذشته، حدود 46 میلیارد تومان بود که بیش از 80 درصد آن تخصیص و جذب شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آب شرب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته