دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 15:51
با حضور مسئولان واحد یزد انجام شد؛

تجلیل از پرستاران بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی یزد و بیمارستان شاه ولی این واحد دانشگاهی از کادر پرستاری و پرسنل تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر : 7941

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد یزد در این مراسم گفت: بسیار خشنودم که خداوند توفیق حضور در جمع روحانی و خودمانی پرستاران و کادر بیمارستان شاه ولی واحد یزد را به مناسبت گرامیداشت روز پرستار عنایت کرد اگر چه به دلیل اینکه بیمارستان درگیر تشریفات اعتبار بخشی بود، این تجلیل با تاخیر برگزار شد.


دکتر محمدرضا اسلامی با تقدیر از زحمات مسئولان و پرسنل بیمارستان با توجه به تغییرات قابل توجه، سازماندهی و ارتقاء بخشی بیمارستان، گفت: پیشرفت‌های بیمارستان شاه ولی نتیجه همدلی، تلاش و همکاری دسته جمعی است.


وی افزود: در مدیریت جدید دانشگاه، دکتر میرزاده و خط مشی که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم عمر این دانشگاه رقم زدند، آموزش و پزشکی است که یک نگاه ویژه به آن شده و متفاوت‌تر از گذشته، بنحوی که در مدت کوتاه یکساله دکتر لاریجانی به عنوان قائم مقام معاونت علوم پزشکی دانشگاه شاهد و ناظر هستیم که توصیه‌ها، توجهات و خط مشی‌های از تهران ابلاغ می‌شود و در این نگرش جدید از آبان ماه امسال بر‌ای بیمارستان شاه ولی واحد یزد شروع شده است و در یک کلام به دنبال هویت بخشیدن و ارتقاء جایگاه و برند کردن بیمارستان دانشگاه هستیم بنحوی که ارائه خدمات بر‌تر در سطح بیمارستان و یک نگرش امیدوارانه در بین پرسنل و خانواده آنان باشیم.


رئیس واحد یزد در ادامه خطاب به پرستاران گفت: خدمت برای بیمار اجر و پاداش معنوی دارد و ما وظیفه داریم برای تامین بخش مادی بیمارستان تلاش کنیم.








اسلامی از اجرا و عملیاتی کردن قانون ارتقا از اسفند امسال برای پرسنل بیمارستان شاه ولی خبر داد

اسلامی از اجرا و عملیاتی کردن قانون ارتقاء از اسفند ماه امسال برای پرسنل بیمارستان خبر داد و گفت: همه ما یک هدف والا و ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی برای بیماران داریم و خوشبختانه در صدد هستیم تا با استقلال بیمارستان و تفویض اختیار به ریاست بیمارستان دکتر اعرافی که از شخصیت علمی، روحانی و معنوی برخوردارند و بار این مسئولیت را پذیرفتند انشاءالله بتواند متفاوت‌تر از گذشته و با انگیزه بیشتر برای سرویس دهی و ارائه خدمات بر‌تر به بیماران و با تصمیمات مقتضی گام‌های موثری در این راه برداشته شود.


وی ادامه داد: واحد یزد و بیمارستان خیلی جا برای رشد و توسعه دارد و در نگاه جدید بنا بر این است که یک خدمات بر‌تر و ویژه‌ای در استان که نمونه‌اش کمتر وجود دارد در این بیمارستان با امکانات، سیستم‌های تجهیزات پزشکی و نوع خدماتی که ارائه می‌شود بتواند الگویی برای دیگر بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


اسلامی در پایان سخنرانی راجع به تامین اعتبار و بودجه، امتیاز ارتقاء بخشی و مسائل بیمارستان، برنامه‌ها و نگرشی که در سطح کلان به بیمارستان شاه ولی می‌شود مطالبی را بیان کرد.


همچنین در این مراسم رئیس بیمارستان شاه ولی با خیر مقدم و با توجه به آیه‌ای از قرآن از زحمات و تلاش پرستاران و پرسنل این بیمارستان قدردانی کرد و روز پرستار را گرامیداشت.


دکتر اعرافی اهم فعالیت بیمارستان را ارتقاء علمی و ارتقاء سطح خدماتی عنوان کرد و محور و رویکرد دوم را بحث اعتبار بخشی و ارزشیابی برشمرد که با موفقیت نسبی انجام شده است و سر لوحه کار ما بخصوص در بخش درمان است و باید با توان بیشتر ادامه دهیم.


وی ادامه داد: رویکرد آینده بیمارستان در زمینه امور پزشکی و بخش سلامت است و قدم‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است و انشاءالله با همکاری مجموعه بیمارستان و دانشگاه بتوانیم یک برند خوبی در سطح کشور باشیم.


اعرافی ادامه داد: در زمینه بحث اعتبار بخشی جای کار بسیاری دارد و باید تلاش بیشتری شود که درشان خدمت استان یزد باشد.


وی درباره بهسازی و مرمت بیمارستان، وضعیت ظاهری و بازسازی، ارتقائ سطح علمی و آسایش پرسنل بیمارستان مطالبی را بیان کرد.


در پایان این مراسم نیز از پرستاران و مسئولان بخش بیمارستان شاه ولی واحد یزد با اهدا جوایزی تقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب