دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 16:03

علیرضا منصوریان: سپاهان مثل شیری است که یال و کوپالش آسیب دیده‌ است/ برای خودمان بازی می‌کنیم نه استقلال

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: این قرعه به نام ما خورده که یک استقلالی در هفته 28 مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد اما هدف ما حفظ شرایط جدول است و اینکه به نقطه‌ای برسیم که به آن افتخار کنیم.
کد خبر : 79371

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اصفهان در خصوص این بازی گفت: «بازی فردا به لحاظ جدولی حائز اهمیت است. با تیمی بازی می‌کنیم که اعتقاد دارم پس از استقلال و پرسپولیس خودش را از فوتبال ایران جدا کرده و به یک ثبات مدیریتی رسیده است. این تیم هر 3-4 سال یک بار یک افتی دارد که فکر می‌کنم امسال سال افت این تیم باشد و از سال 81 به بعد همواره در کورس قهرمانی بوده است.»


وی ادامه داد: «پارسال وقتی کنفرانس مطبوعاتی در اصفهان تمام شد از امکانات سپاهان دیدن کردیم و آنها یک مجموعه کامل دارد و آنها امسال سال افت را می‌گذارند.»


منصوریان ادامه داد: «همه اینها را گفتم که بگویم سپاهان مثل شیری است که یال و کوپالش آسیب دیده است. بنابراین بازی سختی داریم و زمانی کار سخت‌ می‌شود که بدانیم این تیم 2-3 روز پیش سرمربی‌اش را تغییر داده و به همین واسطه برنامه‌های آنالیزی ما به هم ریخته چون برنامه‌های ما بر حسب تاکتیک‌های استیماچ بوده اما الان نمی‌دانیم چه کسی در ترکیب آنها قرار می‌گیرد.»


وی گفت: «فردا با دو موضوع بدون تماشاگر بودن و دوم کسب هر سه امتیاز باید خودمان را آماده کنیم و فکر می‌کنم سه هفته آخر اتفاقاتی بیفتد که شانس سهمیه داشته باشیم. امیدوارم در روند نابسامان تیم‌مان در فصل جاری بتوانیم در نتیجه گرفتن موفق باشیم.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: «از همین جا اعلام می‌کنم به خاطر اینکه شرایط تیمی که تا پایان فصل حساس است فقط در کنفرانس حرف می‌زنم و به بچه‌ها هم می‌گویم سعی کنند به حواشی ورود نکرده هر چند که آنها را ممنوع‌المصاحبه نمی‌کنم اما باید مصاحبه‌هایشان فیلتر شده باشد. ما روزهای سختی داریم اما در جدول تاثیرگذار هستیم هر چند که این تاثیر می‌تواند به نفع خودمان باشد.»


منصوریان در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر اینکه به کسب سهمیه امیدوار هستید یا خیر، گفت: «بعد از امید به کسب سهمیه به قهرمانی هم امیدواریم اما رویایی هم فکر نمی‌کنم. اگر بگویم دنبال قهرمانی هستیم هم رویایی می‌شود و هم بی‌منطق اما اگر سه امتیاز سپاهان را بگیریم می‌توان در مورد همه احتمالات صحبت کرد. در همین اساس گروه آنالیز‌مان را بسیج کرده‌ایم و به آنها گفته‌ایم تا هر کدام جداگانه حریفان آینده نفت را رصد کنند. درست است که وضعیت مالی خوبی هم نداریم اما بچه‌ها واقعا از جان و دل توان گذاشته و خوب بازی می‌کنند.»


وی در مورد شرایط سپاهان گفت: «امسال سپاهان دستخوش حوادث شد و علت این حواشی آن بود که چون این تیم همیشه در کورس بود حالا که این شرایط به دست آمد هوادارانش ناراحت شدند و حالا هم شاید یک سال در افت بماند و شاید فصل آینده درست شود.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد وضعیت تیمش عنوان کرد: «بزرگترین دلیلی که می‌گویم سهمیه را می‌خواهیم این است که پس از مطالعه روی رفتار گواردیولا و کلوپ می‌گویم که مربیگری یک بخش فراتر از فوتبال است و ما باید مثل یک خانواده باشیم تا بچه‌ها از ما انرژی مثبت بگیرند. ما اینقدر به هم نزدیکیم که شاید حتی در مسائل ریز هم مشورت می‌کنیم و به این نتیجه رسیده‌ام اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید اتحاد و همدلی داشته باشیم.»


منصوریان در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه استقلالی‌ها توقع دارند به عنوان یک استقلالی، تیمش هفته آینده پرسپولیس را متوقف کند، گفت: «اجازه دهید پله پله جلو برویم. ما فردا سه امتیاز را می‌خواهیم و این سه امتیاز مهمتر از بازی‌های آینده است. اگر حریف را شکست دهیم می‌توانیم در مورد بازی‌های بعدی صحبت کنیم اگر شکست ندهیم از تاثیرگذاری در جدول هم خارج می‌شویم.»


وی در مورد اینکه آیا تیمش برای استقلال بازی می‌کند یا خیر،‌ گفت: «ما خودمان شانس داریم و سهمیه را می‌خواهیم. اگر این شرایط نبود شاید حرف شما درست بود. اما این قرعه به نام ما خورده که یک استقلالی در هفته 28 مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد اما هدف ما حفظ شرایط جدول است و اینکه به نقطه‌ای برسیم که به آن افتخار کنیم.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد فوت مهرداد اولادی گفت: «48 ساعت قبل از فوت اولادی او را در اهواز دیدم. جوان 30 ساله‌‌ای را از دست دادیم که می‌شد او را مهار کنیم. یک عیب به ورزش ما وارد است و اینکه یا از آن طرف دیوار می‌افتیم یا از این طرف دیوار. وقتی می‌دانیم یک نفر مشکلاتی دارد او را رها می‌کنیم و وقتی یک اتفاقی افتاد و از دست رفت همه از این طرف می‌افتیم آنقدر می‌افتیم که خانواده‌اش می‌گویند که چرا به عزیزمان کمک نشد. عزیزی که از دست رفت و قابل احترام است.»


منصوریان گفت:«یک عکسی را دیدم که هجمه‌ای به سمت بیمارستان بود و همه موبایل به دستشان داشتند و با خنده منتظر دایی، کریمی و قلعه‌نویی بودند. آنها به این واسطه آمده بودند تا با این افراد عکس بگیرند. باید در این مورد فرهنگ‌سازی شود و باشگاه‌ها می‌توانند مثل رئال و بارسا به فکر پیشکسوتانشان باشند تا بعد از فوت‌شان با آنها به دنبال لقب دادن نباشیم. من به پسرم گفتم اگر اتفاقی برایم بیفتد این مردم برای من لقب می‌سازند.»


وی گفت: «چند هفته پیش در اهواز فحش خوردم و هیچ کسی نشنید به خانواده من فحش دادند برای اینکه لج من را دربیاورند چه فحاشی‌هایی که نکردند اما همین پرسپولیس فحش خورد و دیدید که چه هجمه رسانه‌ای وارد شد و دیشب فهمیدم فوتبال ما فقط پرسپولیس و استقلال است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته