دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 15:32

خبرسازی فارس از لغو سفر عارف/ روابط عمومی فرودگاه اردبیل: جو نامساعد بود، پرواز لغو شد

خبرگزاری فارس لغو سفر عارف به اردبیل را به مسائل سیاسی پیوند زد.
کد خبر : 79363

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، صبح شنبه - چهارم اردیبهشت ماه- دفتر محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که سفر امروز عارف به اردبیل به علت شرایط نامساعد جوی لغو شده است.


بعد از این خبرگزاری فارس مطلبی با عنوان «حکایت عجیب لغو سفر عارف در هوای آفتابی اردبیل» منتشر کرد. فارس نوشت: «در حالی سفر عارف به اردبیل لغو شد که باز هم گناه لغو این سفر به گردن فرودگاه اردبیل افتاد. در حالی که شرایط مساعد جوی همراه با هوای بهاری و آفتابی در اردبیل و فرودگاه اردبیل حاکم است لغو سفر عارف به خاطر کنسلی پرواز به بهانه نامساعد بودن شرایط جوی تعجب همگان را به همراه داشت!»


خبرگزاری فارس در این مطلب لغو سفر عارف به اردبیل را به اختلافات سیاسی پیوند زد و نوشت:‌ «به دنبال لغو سفر عارف به اردبیل به بهانه‌هایی که خدا به آن عالم است در جلسه سخنرانی کاندیدای اصلاح‌طلب فیضی سعی شده است از چهره‌های ملی دعوت شود اما اعتراض‌های مردمی از این بدقولی‌ها به حدی بود که سعی کردند محل سخنرانی را ترک کنند.»


اما این خبرسازی در حالی است که یکی از مسئولان روابط عمومی فرودگاه اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اعلام کرد: پرواز امروز تهران به اردبیل به شماره پرواز 3710 به علت شرایط نامساعد جوی لغو شد. دیروز هم یک پرواز به همین علت انجام نشد.


وی در مورد شرایط جوی اردبیل اعلام کرد: عصر هوای اردبیل بسیار مطبوع است اما صبح شرایط جوی نامساعد و همراه با مه‌گرفتگی بود.


این در حالی است که صفحه نمایش اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد و اردبیل نیز علت لغو پرواز صبح امروز تهران به اردبیل را شرایط نامساعد جوی اعلام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته