دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1395 - 09:50
سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با آنا:

هفته سختی را تحمل کردیم/ هواداران حرمت‌ها را نگه دارند/ اتفاقی به پرسپولیس باختیم

مربی استقلال تهران گفت: اعتقاد دارم که نتیجه بازی دربی روی یک اتفاق رقم خورد و ما مستحق آن باخت مقابل پرسپولیس نبودیم.
کد خبر : 79362

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی استقلال برابر فولاد گفت: «بعد از باخت به پرسپولیس در هفته اخیر فشار سنگینی روی کادر فنی و بازیکنان تیم بود. بچه‌ها از نظر روحی در شرایط روحی خوبی قرار نداشتند. ما سعی کردیم که بازیکنان را از نظر روحی آماده مسابقه با فولاد کنیم. اعتقاد دارم که نتیجه بازی دربی روی یک اتفاق رقم خورد و ما مستحق آن باخت مقابل پرسپولیس نبودیم. خوشبختانه در بازی مقابل فولاد هم توانستیم با یک بازی زیبا و حساب شده سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا برای ادامه مسابقات امیدوار باشیم.»


وی در رابطه با موقعیت استقلال در مکان دوم جدول و شانس این تیم برای قهرمان شدن در پایان فصل بیان کرد: «برد برابر فولاد کمک زیادی به ما کرد تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم. ما سه بازی سخت و حساس را پیش رو داریم و باید در هر سه بازی پیروز شویم و منتظر شکست حریفان صدرجدولی خودمان باشیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم. بازیکنان تیم هم، هم‌قسم شدند تا در هفته‌های پایانی بتوانند نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنند و دل آنها را شاد کنند.»


مربی استقلال در خصوص توهین هواداران به فرزاد مجیدی که منجر به کناره‌گیری او از سرپرستی این تیم شد بیان کرد: «فرزاد مجیدی سال‌های زیادی برای استقلال بازی کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید. هواداران باید حرمت‌ها را نگه دارند و به هیچ کسی بی‌احترامی نکنند. زمانی که در صدر جدول هستیم نیاز به حمایت هواداران نداریم و هوادار واقعی باید در زمان بحران همراه تیم باشد. ما هم برای دل طرفداران استقلال تلاش می‌کنیم و از آنها هم انتظار داریم شرایط تیم را درک کنند.»


دین محمدی در خصوص آخرین وضعیت عمران زاده افزود: «در برهه زمانی حساسی به سر می‌بریم و دوست ندارم با صحبت‌های حاشیه‌ای برای استقلال مشکل درست شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته