دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 15:29

نتانیاهو: صدای «توافق هسته‌ای» از واشنگتن به گوش می‌رسد

نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر نسبت به امکان دستیابی به توافق هسته‌ای هشدار داد و گفت که امروز بیش از گذشته از واشنگتن و جاهای دیگر صداهایی درباره امکان دستیابی به توافق هسته‌ای با تهران می‌شنوم.
کد خبر : 7931

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «البلد»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل امروز سه‌شنبه گفت: از آمریکا صداهایی به گوش می‌رسد که مطالب اخیر درباره احتمال دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران را تایید می‌کند.


براساس این گزارش، رادیو اسرائیل به‌نقل از «نتانیاهو» افزود: پس از گذشت یک هفته از سخنرانی مقابل نمایندگان کنگره آمریکا بیش از گذشته از واشنگتن و جاهای دیگر صداهایی درباره امکان دستیابی به توافق هسته‌ای با تهران می‌شنوم.


این سخنان در حالی مطرح شد که «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا به انتقاد از نامه 47 نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به رهبران ایران پرداخت و گفت که اینگونه اقدامات موضع «باراک اوباما» را قوی‌تر نمی‌کند بلکه موجب می‌شود تا چهره آمریکا در سطح جهان مخدوش شود.


47 عضو جمهوری‌خواه کنگره امریکا با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رهبران ایران به آن‌ها درباره دستیابی به توافق هسته‌ای با دولت آمریکا هشدار دادند و تاکید کردند که این توافق، تنها تا پایان دوره ریاست‌جمهوری اوباما اعتبار خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته