دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 10:56
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

انسداد چند محور کشور به علت سیلاب/ بارش باران در محورهای شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد چند محور فرعی در استان‌های شرقی و غربی کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های گلستان و مازندران، بارش باران گزارش شده است.
کد خبر : 79263

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های گلستان و مازندران بارش باران گزارش شده است.


وی با اشاره به راه‌هایی که در حال حاضر مسدود هستند، اضافه کرد: در استان سیستان و بلوچستان دو محور فرعی خمّر - دوست محمد و زابل - بنجار به علت آب گرفتگی، تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: محور فرعی اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان که از ساعت 11:30 بیست و نهم فرودین ماه مسدود شده، کماکان بسته است.


رحمانی با اشاره به وضعیت راه‌های استان‌های سیل زده نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت محورهای مواصلاتی استان خوزستان مطلوب است ولی با توجه به بسته بودن کمربندی ایلام، خودروهای عبوری از داخل شهر ایلام قادر به تردد خواهند بود.


به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محور شمال به جنوب اندیمشک-اهواز واقع در استان خوزستان به علت احداث پل تقاطع راه‌آهن از 20 فروردین تا 20 خرداد ماه مسدود است و در زمان انسداد از محور جنوب به شمال محور اهواز-اندیمشک به صورت دو طرفه به عنوان محور جایگزین استفاده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته