دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

وحید صادقی اصفهانی: «بازی زخمی» بی ارتباط به «صورت‌زخمی» نیست + تیزر (ویدئو)

کارگردان نمایش «بازی زخمی» که این اثر نمایشی را از دوم اردیبهشت ماه در سالن دراما روی صحنه برده گفت: «نمایش «بازی زخمی» درباره مفهوم و کارکرد زمان است. این اثر درباره فضای ذهنی و سیال شخصیتی است که فرد را با درون، ذهنیت و خاطرات خود درگیر می‌کند. این شرایط به شکل‌های مختلفی روی صحنه نشان داده می‌شود.»
کد خبر : 79209

وحید صادقی اصفهانی کارگردان نمایش «بازی زخمی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «این اثر نمایشی از اپیزودهای مختلفی تشکیل شده که هریک تنوع‌های خود را دارند و از فضا و اتمسفر مجزایی برخوردار هستند. »


وی افزود: « «بازی زخمی» قصه مشخصی ندارد و خط داستانی روشنی را روایت نمی‌کند، بحث بازی زمانی در چنین متن‌هایی بیشتر قابل ارائه و پیاده کردن است.»


صادقی اصفهانی همچنین در خصوص دلایل انتخاب این اثر برای اجرا تصریح کرد: «از آنجا که نمایشنامه «بازی زخمی» نوشته مهدی میرزاییان فضای سیال‌گونه و ذهنی دارد، به راحتی می‌توانستم کارکرد‌های زمانی را وارد آن کنم، همین ویژگی یکی از دلایل انتخاب این متن برای اجرا بود.»


وی یادآور شد: «فضای این اثر بی ارتباط به فیلم «صورت‌زخمی» نیست. این اثر تلفیقی از صحنه‌های «صورت‌زخمی» با داستان درگیری‌های درونی یک انسان است که توسط سه شخصیت نشان داده می‌شود.»


کارگردان نمایش «بازی زخمی» بیان کرد: «این اثر نمایشی فضایی رئالیستی دارد و ازآنجا که فضاسازی در نمایش از اهمیت و جایگاه قابل توجهی برخوردار است، از فضاهای سایه‌ای‌ نیز بهره‌ گرفته‌ایم. مخاطبان این اثر نمایشی تلفیقی از فضای واقعی و خیالی را به تماشا خواهند نشست.»


وی درباره اجرای نمایش «بازی زخمی» در تماشاخانه دراما عنوان کرد: «از قبل سالن اختصاص یافته به این اثر مشخص بود. این سالن نمایشی مورد تأیید ما نیز است چراکه موقعیت بسیار خوبی دارد و به چهارراه ولیعصر و تئاترشهر نزدیک است. این سالن نمایشی از میان سالن‌های بلک‌باکس کم ظرفیت که کمتر از 60 نفر گنجایش دارند، از شرایط استانداردی برخوردار است.»


وی اضافه کرد: «اگرچه طراحی‌های صحنه نمایش طبق ویژگی‌ها و امکانات سالن نمایشی انجام شده است و با طرح ایده‌آل ما فاصله دارد اما استاندارد بودن سالن نمایشی تاحدی این ضعف را جبران کرده است.»


نمایش «بازی زخمی» تا 31 اردیبهشت ماه با بازی مهدی میرزاییان، ترانه کوهستانی، مهران عرفی در تماشاخانه دراما و.اقع در خیابان انقلاب، فلسطین جنوبی، خیابان لبافی نژاد، کوچه زحل، بن بست اول، پلاک 2، طبقه یکم روی صحنه خواهد رفت.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته