دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 09:51

قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه از دانشگاه آزاد اسلامی

در نشست مسئولان ادارات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کارکنان و سرگروه‌های حلقه صالحین حوزه بسیج ادارات تربت‌حیدریه از زحمات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان پایگاه بسیج شهید آوینی کارکنان این دانشگاه قدردانی به عمل آمد.
کد خبر : 79197

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، گردهمایی مشترک مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان تربت‌حیدریه با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سرگروه‌های حلقه صالحین بسیج ادارات شهرستان تربت‌حیدریه با موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


سرهنگ پاسدار مجید زرنگ مسئول بسیج ادارات استان خراسان رضوی و سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان تربت‌حیدریه در این آیین به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و وظایف بسیجیان در تحقق سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.


در پایان از فعالیت‌های پایگاه بسیج شهید آوینی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه قدردانی به عمل آمد و با اهدای لوح و هدایا از زحمات محمدعلی علیزاده رئیس، سعید میرزاده معاون اداری و مالی دانشگاه و حسن عباسیان، علی‌اکبر همدانی و محمدحسین رستمی به ترتیب فرمانده پایگاه، سرگروه صالحین و معاون فرهنگی این پایگاه تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته